pondělí 8. srpna 2011

Pár dobrých zpráv....i pro tebe Mišelínku


...z posledních dní...stavil se Toník i s Davidem...jenže babička jako já nestojí doma u plotny, je neustále v práci ..tedy navštívili jsme opět naši oblíbenou Mondi...já myslím, že už i Toníkovo oblíbená :o)...
...a povečeřeli ....kluci nakonec zkonzultovali situaci ve svých domovech a zůstali na noc....

...jsem ráda, že snad naše vnoučata nejsou zatížené neutěšenou situaci v rodině...

...já myslím, že už si ani nikdo nepamatuje proč se urazil...jen neví jak se odrazit...a děti za nic nemůžou ať už jsou malé nebo velké....

...kluci se nechtěli fotit..."ježííííš babíííííí...zase máš foťák"...zalamentoval Toník....tak aspoň jedna záludná :o)))

...doma na mě čekala kytička růží...uděla mi obrovskou radost...Pepa ví jak mě potěšit....

Posted by Picasa
Další dobrá zpráva z Lysé...Tonda ...můj " nejlepší švagr"....tak ho častuju...on se vždy směje a taky hrozí prstem..."já vím, že žádného jiného nemáš" :o)...je tedy v nemocnici...sepse není žádná legrace a jeho zdravotní stav komplikovaný....momentálně v umělém spránku ..povedlo se ho přetransportovat do jiné nemocnice, kde konečně dostane lék, který by měl zabrat...a trošinku se zlepšil...držíme pěsti a myslíme pozitivně.....

...potkala jsem Radku...konečně!!!...kamarádili jsme spolu v Lysé...pak nastaly změny v osobních životech nás obou a kontakt nebyl...nedávno mě Radka nakontaktovala na facebooku...jsi to ty??...no jasně, že jsem....a kde bydlíš...no na Praze 9...a kde ty? ...taky ...nebudu to natahovat...Radka je moje skorosousedka :oD...míjíme se cestami z práce a do práce....dokonce se zná s Gabro :o)))....snad jednou mě viděla v potravinách ale nebyla si jistá...tak teď jen doladit termína na pořádně silnou kávu a sklenku něčeho dobrého ...mám z toho znovunalezení kamarádky velikou radost....

.....další dobrá zpráva je, že jsem obdržela ráno sms od Aničky ...jestli chci nahřát kameny nebo dáme klasickou...jé já málem zapoměla...no jasně kameny a razím si orazit :o)....

....ráno jsem stoupla na váhu....nemá člověk a ani ženská dávat úplně na intuici...měla jsem v poslední době pocit, že jsem jakási nafouklá...že zadržuju vodu v sobě...že jsem neudržela jídelníček úplně na uzdě ale nakonedc se ukázalo, že je vše jinak...kilo je dole...no to to trvalo...od května.....už to nejde tak tako dřív ...nicméně....slavím celkový úbytek jako hrom -40kg

6 komentářů:

  1. A o tom ten život je. Pozitva a negativa. Jen ta negativa nemáme rádi. Ale ať počítám jak počítám tady ta pozitiva převažují...40 kg je obdivuhodné. Obvzlášť když já tady zápasím s 1/4 a Mišelín to vyhrává. Gr, zlobím se sama na sebe. Tobě gratuluji a moc a myslím na tebe taky pozitivně.

    OdpovědětVymazat
  2. mně by stačily tři..a vůle nic.-(()

    OdpovědětVymazat
  3. 40 kg - je úžasné, máte můj hluboký obdiv!!!!
    Držím palce, ať i ostatní věci dopadnou stejně pozitivně!

    OdpovědětVymazat
  4. tyjo!jsi dobrá! já nedám ani mínus 1 :-))

    OdpovědětVymazat
  5. No...taky čumím :o)))no tak ještě těch aspoň -4 a bude finále na Strahově :oD...pak už "jen" doživotní udržovačka !!!!

    OdpovědětVymazat