úterý 2. srpna 2011

Holynka slaví páté narozeniny....

.....strašně rychle to utíká...je to jako včera, když jsme si tu malou kuličku přivezli domů...vlastně nám ji přivezl Mikuláš :oD...

...Holy do naši domácnosti přinesla hodně radosti, zejména když přivedla na svět štěňátka a vzorně se o ně starala...bylo to krásné období...plné lásky ...neustále na to vzpomínáme.....Holy je veliký mazel ...a je vtipná a veselá ....a moc miluje děti a staré babičky... má svou teriéří hlavu.... nevalně se tváří na kartáč a úpravu kožíšku jako takovou...zřejmě to považuje za omezování své chlupaté svobody ...a tak mě častuje pohledem ...jak to nazývá Pepa "loupe okem" ....a to je něco, protože můj bratr si dělává legraci, že nemá oči ale brambory ...má je prostě veliký a krásný....

...a tak tedy loupe bramborou a kráčí k pánikovi si postěžovat, co ji zase ta panička provedla...naříká a žaluje...stejně jako dnes...

...dnes jsem ji začala trimovat kožíšek... na fotce je patrné kam až jsem došla ...má kolem krku zbylý věnec srsti ...a tak naše milovaná oslavenkyně Holy (Rylia s Roxburku Sun), vypadala dnes spíš trošku jako lev :oD

Holynko, přejeme ti všechno nejleší a hlavně hodně zdraví !!!
Máme tě moc rádi :o)

6 komentářů:

  1. a co psí dort? kde je foto? jednu psí oslavu jsem absolvovala v sobotu- a byl i dort! :-) Tak hodně radostí s pejskem (pejsky) ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Holynko, vše nej nej nej...a nedej se. :-) Klidně si postěžuj.

    OdpovědětVymazat
  3. Připojuji se ke gratulantům a přeji všecho nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  4. Na psí dort nezbyl čas ...to je pořád samá práce, jen samotné trimování co ho zabere. Holynce jsme popřáli, potřásli packou a pořádně objali, to ona nejraději...a dostala tedy šunku a kolečko mrkve :o)...jo a Nela taky

    OdpovědětVymazat
  5. Dodatečně se také připojuji...Moje prostřední začala vymýšlet, až bude mít Viki rok, jak jí uspořádá oslavu. Prý bude dort a doazí všichni psi z okolí, tak jsem teda zvědavá :).

    OdpovědětVymazat