pondělí 1. srpna 2011

Fasování a zaseknutý Mišelín

Dnes konečně dofasovala svršky a hlavně botičky do práce...i musím říct, že se mi líbí.
Je dobře, že našinec nevypadá jako hastroš...botky bych brala raději s tří nebo čtyřcentimetrovým podpatkem...lépe řečeno klasickou lodičku...protože k sukni mě nic jiného nenapadá ale dostali jsme docela prima balerinky....inu bezpečnost práce ...

...cestou zpět jsem přemluvila Pepu na kávu v Tchibu...( NC se rozrůstá, probíhá veliké budování a zaujal nás prohnutý jeřáb ...jako luk, z fotky to není tak patrné) a přemlouvání mi nedalo velkou práci :o)...tohle kafíčko máme moc rádi, je to už takový náš rituál (Pepa i croissant...moje je jen špička)..., když nakupujeme ...nebo když nás jednoduše to modré logo praští do nosu....a já tvrdím, že je to můj (duševní)dort...je to jedna jediná věc, kterou nikam nezapisuji ...lépe řečeno počet kj...dělám, že má nulovou hodnotu a přitom moc dobře vím jak to je...jak se takové "latíčko makiátičko" vyrábí, že mlíčko je pěkně tučné...dříve z červeného pytlíčku :oD....ještě, že nesladím....a tak dnešním dnem si odpouštím velkou porci a dávám jen to malé...a tak to zůstane...

...protože, možná tahle dobrůtka bude důvod proč moje váha váhá...proč neleze dolů...jsem pořád na jednom bodě už od konce května ani ťuk....
...tedy, jsem ráda, že ani ťuk nahoru ...ale ani dolů...a nebo si tělo jednoduše dává oddych a hlava a srdce si chce užít ty krásné nové hadříky, které bylo před časem nutno nakoupit....nejdřív ty pěkné na oslavu narozenin...pak ty potřebné na cestu do Florencie a do Říma....plavky, když začalo svítit sluníčko...o prádle ani nemluvím...a představa, že by těch ehmmmtisíc korun bylo fuč....že by mi ty pěkné hadříky padaly z těla bez toho abych si je kousek užila ????...ale já s těmi kily zase zatočím...zbývá tak pět
...


A co vařila kuchařinka než vystartovala vstříc práci?
Plněné papriky
...recept?....

do 600g mletého hovězího masa přidáme vajíčko, hrst syrové rýže, trošku soli, čubrici, majoránku...ale já dnes dala provensálské bylinky - doporučuji :o)

Naplněné papriky vložíme do zapékací mísy a přidáme 2 nakrájené cibule, dvě nakrájené papriky a 4 oloupaná nakrájená rajčata, rajčatový protlak - nejlépe "passata di pomodoro ". Poházíme 2 bobkové listy, pár kuliček nového koření a celého pepře.

Přilijeme vývar l00ml, papriky by měli být do půli ponořené v této směsi.
Nakonec přidat do každého koutku maličko cukru, špetku skořice a můžeme přihodit větvičku tymiánu. P
řiklopit poklicí nebo alobalem a péct při 180°C hodinu a půl ...dobrou chuť !

5 komentářů:

  1. Káva v Tchibu vypadá náádherně. Taky bych se nechala přemluvit. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Káva je moje slabost. Nyní bezkofeinová.
    S tím hubnutím jste neskutečná :)

    OdpovědětVymazat
  3. Aranelko, nevěš hlavu, kdysi jsem taky hodně zhubla ( kde jsou ty časy). Měla jsem svou vysněnou váhu, jenže tělu se to nelíbilo. Chytla se mě každá viroza, jak kolem mě někdo prsknul, už jsem ležela. Znamý se chodili ptát jestli nejsem vážně nemocná...Pak jsem si oněch 5 kg nabrala a bylo dobře, moc dobře. To, že jsem to už neuhlídala je jiná kapitola. Ale myslím, že tělo si řekne a ty jsi dokázala hrozně moc. Tak si to užívej a hlídej. Třeba po čase, až si na tu váhu organismus přivykne, tak to zase půjde. Pořád máš můj obdiv.

    OdpovědětVymazat
  4. Já taky myslím, že tělo ví, jak mu má být:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Amelko, je výborná :o)
    Lucko, prožíváte doma překrásné období...kofein počká:o)
    Ivo, moc děkuji za povzbudivá a úpřimná slova...však já vím, že hlavně to "hlídání" se je navždy...sebekoučink mi pořád pomáhá, to je asi jediná správná cesta
    Andy, tělo by nejraději bylo pěkně tlusté ale hlava a malý mozek v ní musí zvítězit :o)

    OdpovědětVymazat