středa 10. srpna 2011

Salmovská literární kavárna












...kohoutí vývar :oD....(měla ho pít více a méně vína )...


...byl to povedený večer...některé věci vznikají tak nějak samy...žádné dlouhé domlouvání ....a udělali dobře, páč kdo viděl radost v očích mého muže, který netušíc následoval moje instrukce...byl víc než mile překvapen...jazz, to je jeho :o)
...skvělý pražský sextet Jazz Bluffers....pro milovníky klasického jazzu 20.-30. let...swingu 30.-40.let....s kapelníkem (nám známým z Malostranské besedy) Petrem Zimákem...

***

...nesnesu když někdo hraje a já nemohu...

Petr Zimák ( 29.5.1958 ), bubeník, začínal už od dětství, kdy hrál v domácí kapele. První angažmá získal v Cotton gangu, ve kterém působil asi 5 let a tam také narazil na hudbu let dvacátých. Odsud se traduje jeho záliba v dixielandu, kterou mohl plně zúročit v kapele Old Timers, s níž projezdil takřka celou Evropu. Je vyhledávaným hudebníkem i rockandrollových kapel, v současnosti bubnuje se známou skupinou The Breakers. Působí také v doprovodném big bandu Jiřího Suchého Hot and Sweet, současně si vytvořil svoji vlastní skupinu Jazz Bluffers a bubnuje i ve formaci Strašidelný Electric Band. Ve svém civilním povolání se věnuje ošetřování potravin ionizací. Ke spolupráci s J.Š.Svěrákem a J.Hůlou se prostě dostal tak, že se mu jejich hudba zalíbila, začal s nimi jamovat a nakonec se stal nedílnou součástí tohoto uskupení.

Několik odkazů na další kapely Petra Zimáka:












Vlci moc děkujeme...tentokrát Pepa třikrát více než já :oD...bylo nám potěšením, moc rádi jsme Vás viděli a slyšeli...a poznali další prima lidi ...Muži, děkujeme za hlídání Holynek :o)
P.S. Markéto...netihla jsem říct, že jsi měla krásné "korále"...opět :o)


Posted by Picasa

4 komentáře:

  1. Tedy fakt měm rzí, žes na mě nemyslela:-(((

    OdpovědětVymazat
  2. Bylo to úúúžasné, z Pepy jsem měla radost- a zvás všech samozřejmě taky-ale Pepa se radoval nejvíc ;-)... koukám, že se ti do objektivu vloudila i všudepřítomná Věra Nerušilová :-))

    Fotky mi moc nevyšly-je tam na moje umění příliš temno :-)

    Za pochvalu korálů děkuju, to je můj oblíbený doplněk :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní fotky a určitě i parádní kulturní zážitek:-) Moc se mi líbí první fotka s duhou. Já jí mám vždycky takovou nepěknou:-(

    OdpovědětVymazat