čtvrtek 14. července 2011

U Pramenů

...více o místním hotelu zde
Dalo by se jednoduše říct "líná huba...atd" protože jsme včera večer vyzpovídali mladou pani s kočárkem ...kde a dobře se dá najíst..tak abychom nemuseli do centra Plzně..bráníme se městu jako takovému...chceme si užít trochu venkovského klidu....a dostalo se nám tedy rady dobré...

...na doporučení jsme navštívili restauraci v místním hotelu u Pramene....je chladněji a tak nepohrdneme čajem....


...ale zůstáváme sedět venku...moc se nám líbí kulturní prostředí zahrádky....
...objednáváme jídlo...hotovky....

...já králíčka na zelenince a protipředpisové bramborové knedlíky ...dám jen tři ...zbytek Holynky....

...Pepa roštěnou s rýží....nutno poznamenat, že číšníkovi kdosi zkřížil cestu a tak se jídlo trošičku rozlilo po talíři...nevadí....

...pak vysněné latte maciato...je to můj protiMišelínovský mls....jsem na něm závislá už.....

...Pepa cappuccino...no taky je vlastně na něm závislý...jsou to naše kavárenské zvyky ...i Tchibo by mohlo vyprávět....

...Pepa ještě tiramisu...ve zvláštním obale... v hrníčku na kávu....ochutnávám ...jednu lžičku...jako, že jsem na dovolené tak můžu....


...pohed na zahrádku....



...Holynky v klidu pod stolem....dostaly od obsluhy ihned misku s vodou....
...líbí se nám malinké dětské hřiště pro hosty....

...květena....



...jsem spokojeni....na čtyři hvězdy moc neutratíme.......


....škoda, že je dnes taková zima.... promítá zdejší letní kino...spojené s grilováním a ochutnávkou suchi....

...určitě se sem rádi vrátíme, možná už zítra :o)
P.S. dnes je přelomový den....Pepa si konečně uvědomil proč mu nikdo nevolá a proč mu taky nikdo telefon nebere...."oni mají asi taky dovolenou...." objevil maličkou američku...a začal nepracovat a užívat dovolenou.
To já jsem v noci pracovala...tedy můj biobordel chtěl mít noční...usínám před půlnocí ale vzápětí se budím a nezamouřím oka do rána do 7 hod. ...no jo, přesně jako když jsem v práci na noční...budím se v deset dopoledne ...Pepa má radost jak jsem se pěkně vyspala...váhám, zdali mu o své "noční směně" říct ...snad ta dnešní noc bude jiná a snad můj biobordel nebude chtít vstávat zase ráno ve 4:40 :o(
Posted by Picasa

5 komentářů:

  1. já na směny nedělám a mám biobordel taky..jak se v noci vzbudíma na záchod, dbě hodiny se převaluju

    OdpovědětVymazat
  2. ...já šest hodin...a modlila se aby už bylo ráno

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná místa a krásná fotka, ve všech nových příspěvcích. Až budu mít chvíli času, prohlédnu to pořádně. ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. U nas maji biobordel obcas deti a sice mezi 3 a 5... Je to nocni a nebo ranni? Krasnou dovolenou preji...

    OdpovědětVymazat