pondělí 18. července 2011

Prázdniny s dědou a babi

Michalka přijela v neděli ... stihli jsme ještě společné koupání v Klánovicích...dnes jsme si jeli pro Sofii ...museli jsme stihnout vyzvednutí "po O" protože jen takové dělá dětem opravdovou radost...a rozjeli se zpět na Prahu...na oběd u Voháků...


...jela s námi i panenka "Jiřík" :o)
...cestou jsme koupili od "bílých židů" borůvky...zbytek koláče doplnily meruňky...

...a pak už jen procházky a hry....

















...trocha zmrzliny před večeří neuškodí...





...a ještě vybít zbytek energie na hřišti....




...a honem na šunkáče, umýt a spát

4 komentáře:

  1. No koukám, že jste to měli náročný, já jsem po prodlouženém víkendu, co jsem dělala babku úplně grogy:-)sofi mi některými výrazy připomíná Pepu

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě že ty babičky jsou. Ty zlaté. Naše děti si u babi s dědou taky užívají prázdniny, ale já už se moc těším, až budeme spolu:-).

    OdpovědětVymazat
  3. Ty holky se teda mají. :-) A koláč vypadá úžasně. :-)

    OdpovědětVymazat