čtvrtek 14. července 2011

Myší tábor....

...je nedaleko našeho pobytu a tak se po dohodě s maminkou a příjemnou vedoucí vydáváme na návštěvu.

Respektujeme pravidla, přijíždíme v čase poledního klidu aby nás ostatní děti neviděli a nezáviděli a hlavně aby jim nebylo líto, že za nima nikdo nepřijel. Situace se vyvíjí jinak, děti nás vidí a hned vítají..hlavně spolubydlící z chatky Paola a Jesika....


...Miška má trošku problém...čerstvě nalakované nechty na nohou...a co rychle obout...kamarádka půjčuje žabky ....
...nejen na nohách jsou nechty upraveny i na rukou se pracuje....lepí se i malé obrázky...co jiného v tomto počasí...

...bazén je krásný ale dnes se děti koupat nebudou...znatelně se ochladilo....

...Miška je spokojená...je to její první doopravdický tábor...letošní jen krátký ...já taky myslím, že týden stačí...to já byla jako prvňák na třítýdenním a stýskalo se mi moc a pak už jsem na žádný radši nejela....

...pani prodavačka v bufetu se nám chlubí svým psím miláčkem ale Holynce se nelíbí... tak koupíme zmrzlinku a malé lentilky za nemalou cenu..co se dá dělat pani se taky musí nějak živit...

...tady program dne....

...postupně jak putujeme táborem se k nám přidávají další děti...jooo Holynky jsou nadšené a ve svém živlu a děti mají trošku v tom nečase vzrůšo....


...Holynky se hned zdomestifikovali v chatce....
...ještě chvíli se procházíme táborem.... povídáme a pak zkoušíme volat maminku...ale dle slov Mišky "má zase vybitej mobil nebo má klienta"...mamince je to později moc líto ale neboj mami Míša je v pořádku...to tatínek slyšel na vlastní uši....že nepláče a nestýská si...jen jednou prý v noci do polštáře ale spolubydlící to zpochybňují a smějí se, že je to výmysl...tak nevíme...







...na závěr nám holky zatancují novou sestavu...jak jinak, je to taneční tábor zaměřený na street dance....




...tak Míško, pořádně si to užij ...za dva dny už jedeš domů a pak další kousek prázdnin s námi...už teď se těšíme ...pá
Posted by Picasa

1 komentář:

  1. To je od vás hezké, že jste se na ni byli podívat. Já si pamatuju, jak moje maminka celá nešťastná, jak asi tábor zvládám, za mnou nečekaně i s tátou přijela. Já popadla tašku, co mi přivezla, dala jí pusu a zase jsem letěla pryč, protože jsem na ni fakt neměla čas...A ona chudák zase celá nešťastná, že se mnou skoro nemluvila odjela zase domů...
    A co takhle až bude Miška u babičky udělat si výlet do Českého ráje ?

    OdpovědětVymazat