středa 13. července 2011

Menhir

První noc ... Jana tvrdí, že se tady vyspí nejlíp...musíme souhlasit... i my jsme spali vydatně.

A mě se zdál sen, že se v domě pohybuje povícero lidí ... domorodců..každý si dělá nějakou práci....nikdo si nás moc nevšímá...a ptám se jestli vědí, že se zde nachází léčitel....všichni překvapení, že odkud to já vím...pouhá návštěva a oni zde žijí věky a neví to...chtějí důkaz...dál už si sen nepamatuji....
...hned zrána je nám jasné, že na koupání to dnes nebude...tedy na koupání ano ale na slunění ne. Plánuji náhradní program a po vydatné snídani vyrážíme hledat místní menhir....

...cesta se vine kolem rybníků i lesem...a část lesa je prostě nejen bezva ale i "bezba"....


...kocháme se ....

...nikam nechvátáme....
...ochutnáváme....



...a nakonec nalézáme....


...v jeho blízkosti se nachází další...menší...kameny...










...mám radost, výlet se povedl...cíl jsme našli (trošku jako kešení jen žádná keška ale pořádný šutr:oD)

...cestou zpět potkáváme broučka...


...i jiné pejsky....a cesta z lesa vede rovnou na sídliště :o)...

...v rybníce labutí rodinka si dělá naději, že bychom mohli mít něco k snětku...nemáme i my jsme už vyhládlí ....plánujeme navštívit hospůdku.


Posted by Picasa

5 komentářů:

  1. Aranelko, kdepk to jsi, zrovna dneska jsem na dovolené potkala tuhle bezba značku a ty rybníkya ty labutě ....

    OdpovědětVymazat
  2. No vidíš a vypadá to jako u Třeboně, aspoň na fotkách. Tak tam pozdravuj, kousek tam mám strejdu, taky se k němu chystám,a hlavně si užij klid a pohodu I

    OdpovědětVymazat
  3. za bezba info jako vždy děkuji! :-)

    OdpovědětVymazat