čtvrtek 7. července 2011

Plavky....


...jsem si původně přála s proužkem...velikost a hlavně střih nejlépe jako ve známém českém filmu...."Rozmarné léto"...jako v nich navždy okouzlil pan Hrušínský....vždycky mám totiž komplex.... než se na koupališti pořádně rozhlídnu a vidím VÍC než krásná vysportovaná těla .......nejdřív jsem vybírala sama...pak radila Žena ...a závěrečný verdikt vynesl Pepa...."ty jsou kráááásnýýý."...rozhodl jednoznačně






<span class=

11 komentářů:

  1. Tak ty jsou opravdu nádherné, Pepa byl rozhodně móóc dobrý rádce. Krásné léto

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě vybral dobře a jakýpak "rozmarný léto", to co jsi dokázala, si určo zaslouží takovouhle nádheru. Tak si je užij a raduj se z nich.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ty jsou krásné!!
    V nádherných barvičkách!
    Přeji krásné léto.
    Petra

    OdpovědětVymazat
  4. krásné..naprosto ve tvém stylu..myslím, že Pepu okouzlily právě proto..má tě prostě rád :)

    OdpovědětVymazat
  5. tO BUDE TEPRV ROZMARNÉ léto! ..a s kraječkama... helemese, to jsme snad ani neviděla! :-))
    ... mě oboje plavky opustily na tobogánu...takže musím vlítnout do nějakých výprodejů...nejlíp :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Aranelko, jsou uzasne. Dobre ze jste se tak krasne poradili. Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  7. Fíha, to je luxus, budeš v nich kočka.
    (Jen mne zmátla první fotka v náhledu, čtu v nadpise plavky a říkám si, na fotce nějaký krásný župánek s kapuckou...co to má společného, ehm, a ony jsou to plavky jen pootočené:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jj žádná kočka právě ...aby ze mě nebyl takový ten přestárlý diblík :o)))) ...pohubnuté tělo je ale taky patřičně zhuntováno takže nevím jestli je tohle správný výběr...Janko, prsa i po zhubnutí zůstala tak nějak téměř na svém místě ...čili může se klidně zdát, že se jedná o dětský župánek s kapuckou :oDDD Krásné a veselé léto všem !!!

    OdpovědětVymazat
  9. JSOU SUPER.
    PŘEJI PĚKNÉ LÉTO.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  10. jsou krásné,já nemám žádný a protože jsem nedokázala, ani koupit si nejdu...svlíknu se v kabince a odcházím pryč:-(bez plavek:-(

    OdpovědětVymazat