úterý 4. ledna 2011

Zlatá medaile Mišelíne....

...to není.
Tyhle "zlaté" jeansy jsem si před časem kupila. Měly být motivací při krmení Mišelína.
A tak jo, držela jsem chutě na uzdě, ani žádné olizování měchačky se nekonalo. Výsledkem mého snažení je právě docílení velikosti této zlaté odměny. Paradox je, že žádné jiné jeansy mi nejsou a nezbývá nic jiného, než je statečně obléci. Připadám si trošku jako holka od kolotoče, ještě že mám dlouhý kabát :o)))
A přemýšlím, jak by měl vypadat další motivační kousek, na zlatou už nenaletím :oD


O nic lepší to není v práci. Uniformička sestavená z modrého saka, sukně a bílé halenky pozbyla eleganci. Ani lodičky nepomáhají. Je mi o dvě čísla větší a i vycpaná tílkama a tenkou flísovou bundou vypadám divně, divné jsou i rukávy, jsou mi prostě dlouhé :o)))
Sedí mi jen slušivý šáteček na krku, toť vše. Budu si tedy muset asi zažádat o mimořádné předčasné fasování. Jen nevím jakou velikost, páč mám v plánu zatočit s dalšími deseti kily. A navrch to vysvětlování a ty poznámky....no hlavně, že to není obráceně, že nepotřebuji o dvě čísla větší :o)))

A protože, jsem o Mišelínovi přes svátky nepsala a mnohé z Vás budou možná v novém roce hledat rady, tipy, pilule a diety, rozhodla jsem se, že napíšu co bylo pro mne důležité a co mi pomohlo nakrmit Mišelína (tj v mém případě hubnutí)

1. mobilní telefón hned vysvětlím.
Pracuji ve dvanáctihodinových směnách, někdy ve dne a někdy v noci. Tím pádem i snídám někdy ráno ve čtyři hodiny, nebo v jedenáct dopoledne nebo v šest hodin ráno.
Řekla bych biobordel.
Takže, když se nasnídám, rovnou si připočítám tři hodiny a nastavím si v mobilu budík. Vlastně si ho nastavím na celý den, na všechna jídla. Hodně mi to pomáhá a dělám to tak pořád a asi i budu!

2. džbán na stole a v něm voda s citrónem, limetkou. Pít, pít a ještě jednou pít!!!! večer to bývá plný hrnec čaje, někdy ovocný někdy roibos, nebo bylinky.
Kdo hodně pije, má vyhráno, protože lymfa se točí :o)

3. malý talíř jestli nemáte váhu, nebo si nechcete komplikovat život převažováním potravin, poslouží Vám malý talíř.
Převážení potravin jsem se věnovala jednu hodinu a napsala jsem si do notesu, že třeba průměrně velké jablko váží 120g, plátek chleba 60g atd.....

Skvěle mi pomáhá SEBEKOUČINK - jídlokoučink na stránkách www.stob.cz !!!
protože vím, že nejen sním za den požadované množství kj ale vím, že jím zdravě, že přijímám dostatek bílkovin, přiměřené množství tuku, sacharidů.....tento program je super!!!


Nejde přece o to být manekýna ale být zdravá a v pohodě :o)

14 komentářů:

  1. Teta, já smekám! Potřebuji také "nakopnout". Hodit se do pohody a vědět, že to dám... Třeba bude tím mezníkem moje "30" :-). To by šlo!

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Motivaci nemám, ale 10 kilo bych dolů taky chtěla... To by bylo krásně :)

    Jenže zkouškové je na to mor... (ale zase jsem ještě letos neměla ani kousek čokolády nebo něčeho podobného :))

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji ke zlaté medaily!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Aranelko, moooc gratuluju. Taky jsem jednou dosáhla na pomyslnou zlatou. Ale život nám tropí roztodivné kousky a kdeže je zlatu konec. Možná i díky tvému Mišelínovi chci aspoň bronz. Jak píšeš, oblečení ani o číslo větší kupovat nehodlám :).

    OdpovědětVymazat
  6. Opravdu ze srdce gratuluju!!! Jsi dobrá, dobrá a ještě jednou dobrá!!
    Nakoplas mě tak, že už 3. den statečně krmím "svého" Mišelína a tajně doufám, že třeba... za půl roku, budu moct taky psát o svých úspěších a malých medailích :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc gratuluji a smekám. To je výkon hodný obdivu. A velká inspirace. Jdu do boje:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jsi dobrá..co na to jiného říct...

    OdpovědětVymazat
  9. Milé dámy, moc děkuji za povzbudivá slova. A moc se těším, že na ceste k vykrmení pořádného Mišelína nejsem sama.
    Všem opravdu vážně doporučuji nastavit si budíka na každé jídlo, ať se Pavlovův reflex projeví ve správný čas.A pozor na jiné zvonící telefony :oD Doporučuji si za tímto účelem pořídit jednu znělku. V mém telefonu zní písnička z jednoho pořadu o proměně uťápnutých žen na krasavice "Nahá si krásná..." :oDDDD
    Moc Vás zdravím a vítejte na mé lodi !

    OdpovědětVymazat
  10. Aranelko, blahopřeji také. A ten nápad s nastavením budíku na jídlo bych asi měla vzít za svůj, ač tedy kila dolů nepotřebuju. Spíš obráceně, s tou pravidelností je to u mne nic moc.

    OdpovědětVymazat
  11. Janko moc děkuji a budík doporučuji myslím i v tvém případě :o) Krásné dny

    OdpovědětVymazat
  12. Jsi prostě skvělá, ale Ti věřila a věděla, že to dokážeš!!!! Gratulace velikááááá!!!!

    OdpovědětVymazat
  13. Martinko, děkuji moooc :o) snažím se snažím

    OdpovědětVymazat
  14. Aranelko, paráda!!! Vím, o čem mluvíte, já díky sebekoučinku shodila 12kg, ted už nevážím, nepočítám, jen držím malé porce často a kila nepřibývají. Takže gratuluji a věřte, že jojoefekt nehrozí! :-)
    Renča

    OdpovědětVymazat