středa 26. ledna 2011

Byl ti už rok...


... milý blogu.
Utíká to utíká, dokonce jsem prošvihla datum tvých prvních narozenin 24.1.2011

A tak tedy milý můj blogu rosteš a sílíš, nabíráš na jistotě. A porosteš dál, rozhodla jsem se tě nechat růst do doby, dokud to půjde. Nebudeš mohutnět příspěvky psanými každý den. Porosteš vždy, když se bude dít něco zajímavého, někdy míň a někdy třeba víc.
To ukáže život.

Milý můj blogu, přesto že jsi mi vzal mooooře času, raduji se z tvé existence !

Přiznávám, že jsem tě stvořila abych měla kde "vyfouknout páru" kdy mi není dvakrát ale taky když mi srdíčko plesá radostí. Pomáháš mi orientovat se v čase uplynulém.
Díky tobě se učím novým dovednostem.
Jsou sice chvíle, kdy propadám zoufalství, že třeba fotky nevypadají tak, jak bych chtěla (stářím se mi už klepou ruce a zrak slábne) jenže beru Canon do ruky a zkouším štěstí dál a dál.... nebo se stává, že hledám slova těžko jako zakutálený hrách ale nakonec snad vyjádřím v tobě to, co je důležité.

Co si mi ale hlavně dal jsou přátelé, především virtuální, kteří žijí v různých koutech nejen naši země. Jsou milí, vlídní a otevření. Zvou mě dokonce k sobě domů, kde v jejich kuchyních je téměř vždy připravena dobrota....zvou mě i za kulturou, do divadla, kina i na výstavy... předčítají z knih...cestuji s nima na výlety...na dovolenou....těší mě, povzbuzují, dávají vzácné rady, chápou a cítí.....jako opravdoví přátelé. A opravdoví přátelé, tedy ti z masa a kostí, se z některých již stali.
A to ti dává smysl...snad to je ten pravý důvod proč jsi !



19 komentářů:

  1. Moc hezky napsané. Přeji Tvému blogu mnoho dalších úspěšných let!

    OdpovědětVymazat
  2. Anjelik, take krasne vyznanie ... :) prajem tebe a tvojmu blogu vela vela zaujimavych prispevkov, ja osobne sa vzdy tesim na nove clanky a obrazky a vsetky pismenka....pa

    OdpovědětVymazat
  3. Aranelko moc krásné, já sama jsem moc za tvůj blog vděčná i za naše "virtuální" přátelství. Těším se na další společně prožité dny...ty růžičky jsou nádherné!!

    OdpovědětVymazat
  4. Taky bych chtěla mít tak zakutálený hrách, třesoucí se ruku a slábnoucí zrak :))

    OdpovědětVymazat
  5. Aranelko, taky sem ráda chodím. Tvému blogu vše nejlepší k těm prvním narozeninám, jsi dobrá máma:-).

    OdpovědětVymazat
  6. ufff, až mám slzy na krajíčku - krásně popsáno, vypsáno! I já přeji k blogovému výročí a jsem ráda, že jsem Tě tu našla, moc ráda se k Tobě vracím!
    (slavíme stejně i já mám první blogové narozky právě v lednu :o)))

    OdpovědětVymazat
  7. Milý jubilante, i já děkuji, že jsi tu, bylo mi velkým potěšením číst tvé řádky a prohlížet krásné fotografie. A proto přeji tobě i tvé paní mnoho dalších krásný příspěvků, zajímavých postřehů a krásných obrázků. Lucie

    OdpovědětVymazat
  8. I já se přidávám do řad gratulantů, i když jsem tu ještě nová a rozkoukávám se.

    OdpovědětVymazat
  9. Náádhera. Gratuluji k ročním narozeninám. I já sem moc ráda chodím.

    OdpovědětVymazat
  10. Milý blogu, jsem ráda, že slavíme společně narozeniny :-), jen jsi tedy o dost mladší :-D. Tak Ti přeji, ať ti je přinejmenším jednou tolik, co mě teď :-)))...

    OdpovědětVymazat
  11. A byl to dobrý rok. Moc ráda sem chodím, načerpat energii, moudrost a elán. A tak se přidávám ke gratulantům,moc hezky napsané a těším se na rok druhý:-)

    OdpovědětVymazat
  12. Krásně napsané. Gratuluji a přeji věrné čtenářky.
    Mějte se krásně.
    Radka

    OdpovědětVymazat
  13. Milý Bloggu! Gratuluji k Tvému prvnímu výročí.Jsi krásný, vtipný, uznalý,rozdáváš radost, pohlazení a je vidět, že žiješ královsky s velikým lidským nadhledem.Milý Bloggu, jsi spravován chytrou hlavou, krásným človíčkem a já jsem moc ráda, že Tvoje tvůrkyně není pro mě jen virtuální, ale z masa a kostí a jsem ráda, že život je tak pestrý a přivál mě Aranelku mezi mé kamarády.Hodně bohatých a plodných let vám oběma! :o) Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  14. S Tebou, milý Bloggu, je na světě mnohem lépe ... Vždycky se těším, jak si počtu - občas se zasměju, jindy zasním, někdy zaslzím. Chyběl bys mi. Katka

    OdpovědětVymazat
  15. Moc Vám všem děkuji za milá slova, vždyť co bych byl bez Vás a Vašich komentů. Ostatně, víte, že mé paničce dělají velikou radost ? :oD

    OdpovědětVymazat
  16. Gratuluju k výročí!
    Moc se mi líbí popis funkčnosti blogu :)
    Přeji další stejně úspěšná léta!!

    OdpovědětVymazat
  17. Aranelko moje,koukej přijít i do mé kuchyně,nejen virtuálně..blogu přeju další krásné řádky afotky!

    OdpovědětVymazat
  18. Taky se pridavam ke gratulantum a i ja jsem blog zacala psat koncem ledna (a zapomnela to oslavit..) a jsem za nej moc rada! Tak preju elan do dalsiho roku a jsem moc rada, ze jsem vas nasla! Moc rada sem chodim :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Moc Vám všem děkuji za krásná slova !!!
    Mammo-K vítej, já už tě také našla :o)

    OdpovědětVymazat