sobota 8. ledna 2011

Dnes nedám fotku....

... a to i přes skutečnost, že jsem nafotila 368 snímků.

Dnes jsme měli totiž s kurzem pronajatý fotoateliér. Vlastně tři. Každá místnost v jiné barvě a k tomu čtyři prima modelky.
Nutno říci, že mám v poslední době pocit, že se fotit nikdy nenaučím. A tak jsem nejistě postávala opodál, než nám náš Michal vysvětlil jak se pracuje se světly..... jak pracovat s modelkami....jak se k ním chovat.
Potom nás rozdělil do skupin čítajících tři kousky.
Nastavili jsme si tedy clonu, čas, ISo ...... a vypálili pár zkušebních snímků.
A potom jsme .....vymýšleli situace.....aranžovali .....pomáhali do kostýmů ....z kostýmů....a opět řešili světla ....povzbuzovali ... chválili modelky....a hlavně fotili a fotili....ve stoje....na bobku .... vleže.

A tak musím nakonec říct, že to byl moc povedený den. I když venku pršelo, i když jsem přenechala péči o Marušku Pepovi a i když ještě trošku huhňám.
Opět mi došlo, jak důležité je nic dopředu nevzdávat.
Naopak je na místě mít kuráž vyzkoušet nepoznané a tak nějak si obohatit život na cestě do práce a z práce.

10 komentářů:

  1. tak já se na fotky budu těšit!

    OdpovědětVymazat
  2. To musi byt velky zazitok...a nedali by sa tie fotky zverejnit? potesili by ma...dakujeeem :)

    OdpovědětVymazat
  3. Souhlasím! I já si to nakonec moc užila. Chytly mě akty!

    OdpovědětVymazat
  4. Aranelko, já pak poprosím o nějakou fotku přímo, blbec jsem celý první ateliér a půlku druhého fotila omylem s blbým ISO. Tak ať mám srovnání, jak to mělo být správně :-D
    LEVA

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé! Máš můj veliký obdiv.:o) Jsi velikým důkazem, že budeme mít takový život, jaký si ho sami uděláme! Liduško, jsi úžasná!

    OdpovědětVymazat
  6. Vladěnka to řekla za mně velice výstižně !!!!
    Nic se nemá předem vzdávat a má se zkoušet nepoznané !
    Přeji dobré světlo !
    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  7. Kuráž - kéž jí v životě budu mít tolik, abych žila tak plně jako Aranel.

    OdpovědětVymazat
  8. Taky smekám, jste holky dobré! Já dostala pod stromeček nový foťák, ale vůbec mi to s ním nejde...Vy fotíte jako profíci!

    OdpovědětVymazat