pátek 7. ledna 2011

Chřípko máš rozum...


... nenavšívila jsi mě v prosinci v předvánoční čas, kdy mám jako každá hospodyně práce nad hlavu.
Ani během svátků. A to i přesto, že Boží hod i na Štěpána jsem trávila v práci.
Nepřišla jsi ani na Silvestra, kterého jsem naopak po letech trávila doma a ne v práci.
Přišla jsi nyní, kdy mám pár dní volna a tak jsem mohla v klidu ležet a odpočívat a potit se. Chřipko, ty máš prostě rozum :o)

9 komentářů:

  1. tak posielam zdraviiiiiiicko....aby sa chripka nudla a isla dalej :)

    OdpovědětVymazat
  2. Přeju, ať bacila brzo vyženete a je líp!!

    OdpovědětVymazat
  3. To je chřipka intelektuál! Ví, kdy má dorazit, aby si Tě hezky užila! Dej se do kondice, hodně hlívy ustřičné, olej z rakytníku, podpoř to extraktem z echinacei a jednu ampuli osscilococtina! A hlavně pelíšek , ležáček a zahřívat mohou obě blondýny! :o))

    OdpovědětVymazat
  4. Super...jsem se tu nasmála. Néé té chřipce, ale tomu, jak je to napsané. Brzké uzdravení.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné chřipkové zátiší...už to vidím, má to spočítaný holka :)!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné zátiší už jsi nafotila, tak chřipka může táhnout ke vše čertům! Brzké uzdravení!

    OdpovědětVymazat
  7. Hlavně, když to není chřipka se žádným zvířecím přívlastkem:-). Takhle to pár dní v pelíšku spraví. Přeji, ať je léčení příjemné a uzdravení rychlé

    OdpovědětVymazat
  8. I když má chřipka rozum... Přeju, aby šla do pryč. Brzké uzdravení.

    OdpovědětVymazat
  9. Přeju,ať je natolik rozumná že brzy zmizí...

    OdpovědětVymazat