sobota 1. ledna 2011

Jak na nový rok, tak po celý rok

Po půlnoci vydatný ohňostroj, který nebral konce. A tak jsem vytáhla foťáček a vykročila na balkón fotit.
Pamatuji si, že jsme se jednou před takovým návalem světel a výbuchů jali ukrýt na Šumavu. Chyba lávky, bylo to naprosto stejné jako ve velkoměstě.
Naštěstí naše psí dámy žijí v tak veliké pohodě, že nějakým boucháním a záblesky se nenechají rušit. Jsou to pohoďačky

Ráno jsem se probudila s rýmou.
I přes plný nos jsem ale cítila z obýváku odér. To Nelynka nám zanechala voňavý dárek přímo pod vánočním stromem. Dárek jsem odstranila toaletním papírem, spláchla a vytřela.
Frňák pořádně vysmrkala. Jenže, když jsem se vrátila do ložnice, tak s mým mužem Pepou ležely v posteli dvě blondýny
Tak nevím, jak se bude situace u nás v novém roce odvíjet dál.
Prolévám se odvarem z čerstvého zázvoru, vařím čočku ale jinak polehávám. A nechce se mi věřit, že by celý rok byl jako ten dnešní? nebo na mne čekají ještě jiná překvapení :oD
Nyní se těším na Čt2 23:25.
Je nutné spravit si chuť. To včerejší silvestrovské pokoukání v TV, nic moc.

12 komentářů:

  1. Přeji hodně zdravíčka a Pepa s blondýnami nemá chybu! Víš, že jak na Nový rok, tak po celý rok!? ...jak je vidět Pepíček si bude žít královsky! :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Blondyny s Pepou opravdu nemaji chybu :-)
    A ja take doufam, ze to u nas nebude jak na Novy, tak po cely ...
    A rymicka at odkraci otravovat jinam

    OdpovědětVymazat
  3. Jdu popřát, aby tento rok byl prostě prima, zdraví a štěstí celé tvé rodině.
    Blondýny u Pepy v posteli mě teda dostaly :-)
    U nás před půlnocí taky zážitek, nakonec vše dobře dopadlo a do nového roku jsme vykročili pravou :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak fotka s blondýnama :) nemá chybu!!!! Vypadá to, že tento rok bude pro Pepu báječný :D

    OdpovědětVymazat
  5. :)))) blondynky...uzasna fotka..pobavila som sa :)
    Prajem obom stastny novy rok a skore uzdravenie, pa Z.

    OdpovědětVymazat
  6. Fotka i s tvým komentářem nemá chybu:-) Přeji, ať je ten rok 2011 pro tebe jen voňavý:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Blondýny už komentovat nebudu:-) vše bylo trefně řečeno výše. Pořekadlo o prvním dni rozhodně neplatí, znám z vlastní zkušenosti. Přeji, ať je ten rok prostě skvělý, na jedničku. A útéct před rámusem a světly se nedá, my byli na zapadlém venkově a o půlnoci: kam se hrabe Letná. Zachariáš ale není hrdina, bál se. Tak jsme šli radši spát:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Blondýnám není nic svaté, ani hodobóžové povlečení :oD Já také myslím, že se ten "smrad" z obýváku s námi nepotáhne celým rokem :oDDD Krásné dny všem !

    OdpovědětVymazat
  9. Krásně řečeno a úžasné foto.......Přeji rychlé uzdravení.Marťa

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný začátek..třeba to znamená štěstí!

    OdpovědětVymazat
  11. Blondýnky jsou náádhernééé, jsem se tu od srdce zasmála..krásná fotka.

    OdpovědětVymazat