čtvrtek 27. ledna 2011

Pozor, nekýchat !



Dost často se stává, že z kolejí Pražského metra vytahujeme různé předměty. Slouží nám k tomu dlouhé třímetrové kleště.
Pro přihlížející je to nesmírně zábavná podívaná a i my si takové divadlo užíváme. No, alespoň my dva s kolegou Jiříkem :o)
Nejčastěji lovíme mobilní telefony, dětské čepičky, botičky a hračky ale i fascikly s fakturami, OP a jiné doklady, dokonce i dámskou a pánskou obuv. O tu si lidé s nářkem přiskáčou říct ale pak jsou nalezneme boty o které nemá nikdo zájem !?
A to mi hlava nebere leda, že by pan manager byl tak zaneprázdněn telefonováním, že by si nevšiml ? Nebo je slečna tak zamilovaná? ??

Někdy bývají nálezy v kolejích víc než kuriózní. Včera večer ťukal na okénko pán v letech a šišlal "nemám žuby...šou v kolejích...tady šou!" Nedalo mi a s úsměvem na tváří se ho ptám: "A jak se vám to dědo povedlo ?"
"kýchnul šem!" smál se, zuby nezuby :oD

10 komentářů:

  1. Takový příhody mám moc ráda,to by nikdo nevymyslel. Jen život sám...
    Tak mně rozřehtáš a teď mám jít spát ?

    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  2. :-))))))))))))))))))), Aranelko, moc tě zdravím!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jsem se zasmála, díííky! To jsem potřebovala.

    OdpovědětVymazat
  4. :-) tak to je drsný! to by to svezení vyšlo draho, co? :-)
    I moje mamka jednou ztratila botu - někdo ji přišlápl- a hup, už byla v kolejišti...no ale alespoŇ si toho všimla! ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. To muselo byť riadne kýchnutie! :-))) L

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem ráda, že se bavíte :o) Markéto aspoň vím jak se to stane, doposud jsem jen lovila ale nechápala :o) Lusikko to víš, jsou chřipky ...:o)

    OdpovědětVymazat
  7. No zuby jsou zuby..víme své...někdy bych snad i u vás v metru áda kýchla:-))

    OdpovědětVymazat
  8. :-)tak aspoň nějakou zábavu máte:-)

    OdpovědětVymazat