úterý 18. ledna 2011

Plný kapsy šutrů


Jo jo, jakoby nestačila Státní opera, museli jsme navštívit hned druhý den divadlo.
Zopakovali jsme si představení "plný kapsy šutrů", kde Vladyka s Holubem rozehrají svůj herecký a komický talent tak bravurně, že nám chvílemi trhali bránici :oD

Holynky tentokrát hlídal Toník :o)

Ještě musím zavzpomínat na víkend, protože byla u nás naše Miš. Povídali jsme si s čerstvou školačkou jak jinak o škole. Povídala, že už dostala svoji první dvojku.

"a z jakého předmětu?" ptáme se
"z matematiky přece, spletla jsem si znamínka. Matika mě nebaví ale pani učitelka to ví, řekla jsem ji to na rovinu !" :oDDD

Naše úpřimná vnučka minulý týden poslala maminku do školy na rodičák. Žena nepátrala, že není nic poznamenáno v notýsku, zrušila naši společnou dámskou jízdu, třikrát nadechla a vydechla a vyrazila směr škola.
Dlouho čekala na chodbě, protože rodiče vstupovali do třídy po jednom. Když vystála frontu, nejistě vstoupila do třídy, kde na ni pani učitelka překvapeně zírala. "Stalo se něco pani D?" ptala se pani učitelka. " Ne, přišla jsem na rodičovskou schůzku" povídá Žena. "Aha, ale já jsem zvala na dnešek jen rodiče děti, které mají problémy s učením a Míša žádné problémy nemá"
Tak si alespoň Žena s paní učitelkou popovídaly o Myších nápadech :oD
No a já doufám, že nám další dámská jízda dopadne, snad už tento týden ?

8 komentářů:

  1. Aranelko, dobrý:-). Si rodiče asi ještě užijí:-)
    Fotka úžasná.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné vnouče máte:)

    V první třídě mě naši po každé třídní schůzce seřezali...A to jsem měla pěkný známky...Až teď onehda se mi máti přiznala, že to nezvládala psychicky, když pochopila, že nebudu žádným géniusem...

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je super konec třídní schůzky, takovém mám ráda, nejprve nervy a pak konec, který dobře dopadne, ba navíc skončí nadšením a v Ženině případě jistě pyšností :o)
    V únoru nás čeká zápis do školy - uff - už to vypukne.
    Moc tě zdravím Aranelko, Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Vnučka je vtipná a upřímná :)
    A tolik kultury - hlasitě závidím!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Plný kapsy šutrů jsou skvělý, viděla jsem. A vnučka taky, výborné nápady. Žádná nuda:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Je dobrááá.jak na tohle období ráda vzpomínám...

    OdpovědětVymazat
  7. Krásna vnučka a výmyselníčka, nech jej to vydrží! L

    OdpovědětVymazat