čtvrtek 5. ledna 2012

Sen

 
 Zdál se mi sen.
Na břehu řeky stál muž. Byl smutný, utrápený. Nevěděl jak se dostat na druhou stranu. Povzbuzovala jsem ho, že to jistě dokáže..."je to tak snadné...jen se vzneseš a letíš"...podala jsem mu ruku a opravdu jsme se vznesli a letěli nad krajinou.
A nad temnou řekou jsem dostala strach a na druhém břehu raději hned přistála(překvapená sama ze sebe, že jsem to dokázala)...ale on letěl dál....
A dopoledne jsme se dověděli  smutnou zprávu...navždy nás opustil jeden moc hodný člověk.

9 komentářů:

  1. :-((( hned mě to napadlo...tak se drž, myslím na Vás. Radka

    OdpovědětVymazat
  2. Nejedná se o nikoho z naší rodiny...umřel nám moc hodný pan soused, šikovný, vždy ochotný a pejskař

    OdpovědětVymazat
  3. Šťastnou cestu... Zapálila jsem si za něj svíčku. Teď už je u Sorbona. On ho ohlídá... :-(

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký sen. Pána je mi moc líto, ale musíme tam všichni. Upřímnou soustrast jeho rodině.

    OdpovědětVymazat
  5. Zvláštní..jak je podvědomí silné. A´t je mu dobře, tam kam šel.

    OdpovědětVymazat
  6. Ať prázdné místo zaplní hezká vzpomínka.

    OdpovědětVymazat