pondělí 23. ledna 2012

Kytička pro tebe

Trávíme spolu již celé dva roky.

Za tu dobu, co jsme spolu jsem se naučila svoje pocity trošinku v tobě kódovat a tak když si v nás zalistuji, vím moc dobře jak jsem se v onen okamžik cítila a co mě.. trápilo. A  můžu s klidným svědomím říct, že nejsi drbárna. To by ti neslušelo a nikomu ani neprospělo ale páru si u tebe vypustím. A za to ti patří dík.


To, že nežijeme v ideálních rodinných vztazích tebou prosakuje. ..posledním příspěvkem nějak víc. 
Já jsem pořád přesvědčená, že bývá pro dítě (natož dospělé) mnohem lepším vzorem rodič, který má kuráž začít znovu,  než ten co se choulí v koutě...no ano třípokojového bytu.
Můj moudrý a statečný muž říká, čas ukáže. 
A já přidávám společné přání,  ať ho máme všichni dostatek...ať máme čas poznat se a užívat si každé volné chvíle...se všemi  ...minimálně se všemi pěti vnoučaty. 

(A kdo ví ví a kdo neví..... ale chce vědět...ať si  třeba přečte  knížku Devátý dotek....protože i muži mívají své....žel ) A pro Vás všechny, kteří máte potřebu mě komentovat osobněji....prosím nezapomeňte, že mám i svůj soukromý mail. ...lydia11@seznam.cz...není v mém úmyslu nikoho poškodit a cojávím...kdo Aranelku  čte.

Ale milý bločku zpátky k tobě, prožíváme   i hezké a pozitivní  momenty z  mého života a ty neseš na své stránce. To zase jo.
Pomáhal  a doufám i dále budeš  s krmením Mišelína a dle mých informací nejen mě.  A to je záslužný čin.
Jsi vlastně i malou kuchařkou :o)
V poslední době máš také velice výraznou  funkci kulturního referenta. A aby ne, my domácí se řadíme do sorty kulturožroutů a povinnujeme se informovat o návštěvách divadel a jiných sálů.

Za co jsem ti ale vděčná nejvíc , že jsem díky tobě našla tolik přátel a kamarádů. Tolik prima lidí, se kterými si mám co říct. Je pravda, že ještě pořád u tebe potkávám pouze ty virtuální kamarády. Ale kdo ví....může vše být pouhá otázka času.
A neméně důležitý fakt, díky tobě jsem v kontaktu se svými blízkými. Blog čte i můj bratr, žijící  v naši společné zemi původu (..kdy nás poctíš návštěvou???..švagrovko eM, popožeň ho ?:oD) Prostě díky tobě vědí jak si žiju...co mě trápí a co těší.

V budoucnosti, ti míním ubrat fotek. Přemýšlím, že bych je vkládala třeba na "rajče?" a tvůj kabátek bude dle uvážení "zdobit" pouze jedna fotofavoritka ...a třeba i větší...no uvidíme. Zkonzultuji se zdatnějšíma.

Možná by ti slušel i  nový štítek s názvem "knihovna"...kde můžu popsat pocity z přečteného...a že já čtu.....  docela dost.

A dárkem pro tebe, můj milý bločku (až Handy vyšetří vzácnou chvíli a bude-li to vůbec možné) bude    nový kabátek.

Tak to je všechno...buďte vítáni na mé lodi...jménem Aranel :o)

P.S. možná je na čase začít,  po vzoru mých oblíbených blogů,  psát dovětek...co mě dnes potěšilo :o)

10 komentářů:

  1. Jen tak dál...fotky by mi ale chyběly..

    OdpovědětVymazat
  2. I já tvé fotky mám moc ráda. Všechno - tvé postřehy, kulturní zážitky (možná proto, že sama se nikam nedostanu)...přeji vše nej nej nej.

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji!!! Tvůj bloček má narozeniny ve stejný den jak já :-). Je krásný, duchaplný, vtipný, přináší plno nových nápadů a má krásné fotky... Zrovna jako já!!! :-D :-D :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Ráda sem k vám zakdu a čtu, přeju ještě hodně takových narozenin.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný výroční den Aranelčin blogu!!! Jak píše Gabro - jsi krásný, duchaplný, vtipný a máš krásné fotky - díky za ně a jen tak dál!!!

    A na nový kabátek dlouho čekat nebudeš, neboj! ;o)

    OdpovědětVymazat
  6. Aranel, gatulujem k blogovému výročiu! Tvoje články, aj keď mnohokrát popisujú smutné situácie, sú písané s nadhľadom a vyžaruje z nich pozitívna duša. Fotky sú skvelé, prihováram sa za starý model :-)
    S odstupom som Ti odpovedala u mňa na zemiakovo-cibuľový šalát, ak dovolíš, skopírujem Ti to sem, aby si to mala poruke: zemiakovo-cibuľový šalát robíme jednoducho, zemiaky uvarené v šupke ošúpeme, nakrájame na plátky a zalejeme nálevom - zvarená voda s octom, ocukrovaná, osolená s čiernym korením a v tomto náleve sparená cibuľa nakrájaná na pásiky. Nálevu dávame primerane, aby zemiaky neplávali. Dobrú chuť! L

    OdpovědětVymazat
  7. Milý Aranelin bločku :) jsem velice ráda, že jsem tě poznala a že jsem s tebou mohla strávit tvoje i tvé majitelky nejen krásné chvíle! Díky moc a přeji hodně zdaru do dalších let :) Lucie

    OdpovědětVymazat
  8. Gabro, to zase ne ale potěší to :oD...mějte se krásně však i já moc ráda nahlížím do těch vašich kousků, jen někdy je toho času pomálu...zejména na komenty

    OdpovědětVymazat
  9. http://nd05.jxs.cz/650/686/306d6ba15f_82967947_o2.jpg. To je pro tebe k tvému výročí a protože si to zasloužíš. Teď patříš ještě víc k nám rytířkám blogu... Doufám že se ti to podaří převést do obrázkové formy. Vendy

    OdpovědětVymazat
  10. P.S. Jestli ti můžu do toho kecat, nechej si tu fotky, Rajče je sice fajn, ale ty tvoje jsou hodně specifické a krásné, a k tomu blogu si myslím patří. A co takhle rubrika fotka měsíce?V.

    OdpovědětVymazat