čtvrtek 19. ledna 2012

Frontoví bojovníci

Vy v Praze....vy se máte...žijete si tam  kulturně.

No to ano, divadel a v nich různých "kusů" je hojně. Ale  třeba.... uvidím já někdy Kaplana v ABC????...nebo Shirley Valentine tamtéž se Simonou Stašovou ????....hm, bez členství a bez předplatného asi těžko....ostatně, když už si tady vylévám své kulturožroutské srdíčko....zná někdo způsob ...klíč ...vychytávku, jak zmíněného docílit? Prosím poraďte...pomozte!!!

Ale ani do ostatních divadel či kulturních podniků  se nedostáváme snadno. Leckdy to  vypadá přesně jako na fotce z tohoto týdne  před našim divadlem v HP(to není celá fronta...ještě pěkně zatočená v útrobách divadla)

A proč jsem po noční svižně vyskočila a mazala hodinu a půl před otevřením pokladny ?( i tak  jsem patnáctá v řadě) ...viz program zde...(ano...správně 27.2. bingo!!!!)......a navrch, tohle nebyla jediná fronta tohoto týdne...ještě jiná ...a ještě delší...trvající téměř celé tři hodiny (tím jsem také zodpovídám dotaz, proč nekomentuju...no, mám já kdy?? :oD)
Jojo, trénink z dob minulých se osvědčuje. Jenže, dnes  domů nenese banány ani sáček mandlí či kakao. A taky si nenese bouli od zdatné bojovnice Blažkové. V těch dnešních frontách...na kulturu, získávám vzácné informace...kde ještě a jaký "kus" stojí za to vidět,  či slyšet.
V takovýchto frontách si my stejnovkusý zvykneme tyknout..vyměnit si mobilní kontakty....a dokonce se  přátelit  :o)  a srdce kulturožrouta plesá, raduje se  opět na neopakovatelné kulturní  zážitky

P.S. ...tímto zdravím Věru ze Sadské, Alenu, Moniku a její Kláru, Ivanu-učitelku a její kolegyni učitelku matematiky (ano i na slovní úkoly došlo),  Ivanku, Andreu, pána číslo tři,  Pafčo tebe taky, Aničku, pana Beneše........a nesmím zapomenout ani na klikače :oD

6 komentářů:

  1. Vy jste v HP vůbec děsně kulturní! Překvapilo mě, že minulou sobotu bylo na naší Coppélii téměř vyprodáno a zdaleka to nebyly jen babičky a tetičky účinkujících dětí. "Místní" byli zastoupeni v překvapivě velkém počtu :-)!

    OdpovědětVymazat
  2. Pan Kaplan stojí za vidění! My ho viděli jen díky Majdě :-)) pro vozíčkáře místo bývá- a bez doprovodu nemůže :-)) ...ti Majdu půjčím- za mírný poplatek- dám ti slevu ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Aranelko, mě ta kultura nějak míjí. A bojím se, že to nebude jen mou MD. Možná je to jen nezkušenost...je pravda, že v klubu mladého diváka to bylo prima a ve svém životě jsem se snad nejvíce nasmála u komedie "Jak se vám líbí" hranou ve Stavovském. Matně si vzpomínám, že mi to rozšiřovalo obzory...:), ale já teď tolik lačním po obzorech kopcovitých, lesních..větrných i slunečných, vítám ticho ..šumění, zavřené oči. Jsem asi nevyspalá :D.

    OdpovědětVymazat
  4. S tímhle představením, by měla Eliška přijet i na náš zapadákov, chystám se taky, doufám, že urvu lístky. A mimochodem, ty lístky máš?? A do Hočopočo bych šla klidně, tam to znám a umím( rozuměj, tam dojedu, to zvládnu).

    OdpovědětVymazat
  5. To představení ti fakt závidím..to mě ta anglina vyjde draho.-( mamce pozdrav vyřídím

    OdpovědětVymazat
  6. Wlči, Majdu si ráda půjčím...ať nahodí cenu:oD
    Mijo, no ano...ale zase člověk má užívat to co mu život přináší...taky bych někdy tu kulturu vyměnila za mimino ve svém náručí..a zatím co tebe kultura jistě v životě nemine, tak já vím, že já si už žádné svoje miminko nepochovám :o)..a les , tak ten já bych taky prosím potčebovala ..jestli najdeš místečko, kde je ticho tak se prosím ozvi
    Ivo, obvolávala jsem všechny znémé jestli nechtějí ...abch tam nestála jen za dvě vstupenky, ale nikdo nechtěl a na tebe jsem si nevzpoměla...tak snad příště písnu i na blog :o)
    Andy, já ti závidím tu anglinu...mamku zdravíme, to je jasný :o)

    OdpovědětVymazat