neděle 15. ledna 2012

Australian Pink floyd

záběr z Pepovo mobilu

Nutno podotknout, že po lehké bilanci loňského roku jsem měla v úmyslu v tom letošním výrazně omezit návštěvy kultury.
Našinec by počeboval kupovat asi tisíc jiných věcí (natož některé dospělé děti, že ...zejména to, které láryfáry přestalo platit poplatky za energie???...a ono pak jednomu hrozí odpojení elektřiny...a nám je ve finále vyčítáno, že  jedno co chudák vnouče???...no a že mamince jedno co dítě ?.) Jenže, už nyní v polovině ledna to nevypadá.
Nijak se prozatím nežinýrujeme a druhý lednový týden můžeme rovnou nazvat "napříč hudebními žánry" protože takový opravdu byl. Pondělí BArování....v úterý  Salmovská a v ní  jazzík s nádechem starých časů...a dnes ..dnes dárek přímo od Ježíška...Astralian  Pink floyd.

Abychom si mohli v klidu užít večera,  bylo nutné aby Holynky měli hlídaní. Jejich au pairs, přijeli až z Rudné. A tak rychle upéct šunkáče a nějakou tu buchtu. Michalka s tátou si uvaří Pulmoran a pak se připravují na válku lodí.
A my v klidu vyrážíme směr Tesla Aréna.

Pepa si dává ještě klobásu, já bechera a bavíme se na přicházejícím obecenstvu...samí "staří" kluci ...i holky :oD... pak už usedáme.

Pod náma čtyřčlenná sekce ze Slovenska. První polovinu doslova a pořádně hlasitě prokecala. A když zazní první tóny Hey you, neudržím se a slušně požádám aby nerušili....už to vidím, jak se budou zítra chlubit "aaaaa boli sme v Prahe na Flojdoch...super to bolo...perfektne sme si pokecali"...téda, tolik energie a peněz na h...o...ale doma jim budou všichni kamarádi závidět.

Od Australian Pink floyd mě dost lidí zrazovalo...je prý lepší si ponechat v sobě nostalgii. To byl důvod proč jsem na ně  nešla někdy před dvěma roky. A pak jsem si říkala, jakou nostalgii to myslej ty lidi...tu ze starého magnetofonu, kdy kus pásku z otáčející kotouče B 90 při otáčení šuměl...nebo tu v obýváku u kamaráda, který měl příbuzenstvo za čarou a dárkem dostal věž a kazetové pásky  a my trávili hodiny u něj doma v obýváku...a poslouchali právě Pink floyd...a samosebou tiše záviděli.

No ano, našinec má již dnes doma také věž a mnohem lepší média ale proč nejít na pořádný živák.
Dobře jsme udělali, hudebníci z Austrálie byli vynikající....mám leaserem pročištěnou  pátou čakru :oD... a srdce rockera bilo jak má....a obří růžový klokan na pódiu v závěru pobavil :o)
Nelituju toho, naopak jsem ráda....a vůbec...zahájili jsme letošní rok moc hezky  :o)

5 komentářů:

  1. Lydu, krásně si to užíváte a tak to má být.
    Tiše závidím, ale moc vám tu fůru kultury přeju. Vy máte určitě "energie" zaplacený, počítám, ne? Tak co byste si nevyrazili :-)))
    A máš mejlík.

    OdpovědětVymazat
  2. Aranelko, moc děkuji za návštěvu i pochvalu...!
    Pink floydy tak trošku závidím, pro mě byl nedavno nejúžasnější zážitek Alexandrovci - no trošku extremy, ale přece jen...
    Pěkné dny!

    OdpovědětVymazat
  3. co bych dala za tak akční rodiče! Jen si užívejte!!

    OdpovědětVymazat
  4. jsem si jistá, luci, že já nebudu zdalek atk akční rodič, natož prarodič..už te´d karáskovům krutě nestačím:-)))

    OdpovědětVymazat
  5. Tak pokud tak rockerko miluješ Floydy, tak vyšla zase nějaká Best of i s DVD. Já mám to dvojdývko s roku 94 z Earls Court v Londýně, no mňamka. když je mě ne zrovna dobře po dušičce chňapnu po něm, vytočím volume doprava a koukám a koukám a poslouchám....P.S. Škoda že nejste v únoru v Brně, tam bude dandičí výkvět, aneb to nejlepší z Čech a jeden taliánskej multichampion od paní Taucci. Znáš ho s FB. Sunjoy's Kind of Magic (zřejmě milovnice Qeen) :-)

    OdpovědětVymazat