pátek 27. ledna 2012

Oslava narozenin....

...dvou malých prima  holek :o)...a já měla šanci být u toho.
Zeptala jsem se maminek .."dovedete si představit, že jim jednou bude třeba třicet?"...."nedovedem" říkaly.  
  Hmmmm. noo já už dovedu :o)
Tempora mutantur, et nos mutamur in illis (časy se mění a my se měníme v nich)

6 komentářů:

  1. :-) To je tak hezky napsané....

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky...ano..uteče to jako voda...všechno uteče....

    OdpovědětVymazat
  3. já i dovedu, jen si moc přeju, abychom měly dobré vztahy

    OdpovědětVymazat
  4. Třicet ještě ne, ale dvacet jo. A není to tak dávno, co jsme si je vezly z porodnice.

    OdpovědětVymazat
  5. Aranelko, moc jsem se na podobnou fotku těšila. Já si zase tvoje děti neuměla představit jako malá prčata :), díky za odhalené časy!

    OdpovědětVymazat
  6. já taky dovedu..anevím, mám smíšené pocity...

    OdpovědětVymazat