středa 11. ledna 2012

Barování v lednu

 ....a zas si cestou do MB říkám "ještě jednou a dám si pauzu"...jenže pak ve dvě ráno, cestou domů už přemýšlím, jestli se mi podaří ulovit lupeny na příště.  A jestli jich bude dost aby stejně jako tento večer seděli v hudebním klubu i moje dospělé děti a samosebou Pepa...a jestli  i příště zde potkám své přátelé.....taková příjemná závislost to Bařmení....
 Velké tajemství, které ukrývá Sandra Nováková do poslední chvíle. Interpreti jsou nám zatajeni do poslední chvíle.
Přistihla jsem se, že si cestou tam  tipuji, kdo bude večer účinkovat. A  přiznávám, že některé zpěváky, bych netipovala ani ve snu....tedy ani v tom nejhezčím snu....jako dnes, když zavítal do Malostranské besedy František Segrado. 
Františka my máme  moc rádi. Je  to náš snídaňový interpret(taky Szidi Tobias, Norah Jones....ano je jich víc)když mám volno míváme takové pohodové snídaně, Pepa někdy vypne mobil a já prostírám...sněhobílé ubrousky...hrníčky s obrázky impresionistů...konvice vařící  Dimbuly Unduvely...šunka, sýr ,med..opečený chleba...  povídání, společné plány ...a jako třešína na dortu... František Segrado.
 To kdyby se někdo zeptal Pepy, koho by si na barování přál, vím, jistě, že by zaznělo jméno(krom Juwany :oD)  Radka Pavlovčinová ...jeho přání se splnilo

 Pořadem provázel...ostatně jako vždy.... Filip Rajmont...náš oblíbený potomek slavných předků. Tento večer nebyl úplně ...alespoň se mi zdálo...v pohodě...takový trošku nerozdováděný(na to,že je rozdováděný leden :o)... ani nás neinformoval o stavu kytky z terasy... prorostla už celým domem  až k základům?...nebo uschla? :oD...zdá se, že bez této informace se mi bude špatně spát..do února
Jelení loje...jsou prostě skvělé...to žádný koment nepoví...to se musí zažít :o)




Michal Skořepa mě tentokrát nepotěšil svým psychodelickým ...projevem :o)))...ale s Bendíkem, to byla jiná káva




tričenko Honzy Nedvěda

Jan Smigmator....mám pocit, že jazz zpíval už jako malý kluk.

Jan je na můj vkus příliš uhlazený...zpívá hezky ale ....něco by to chtělo...rozcuchat tu jeho uhlazenost, pil vůbec na baru?...prý jo :o)
Již podruhé Vít Coural, mladý ...dnešní večer jistě nejmladší ale talentu má kluk za velkého
Věra Nerušilová
A Zlatíčko...Věra Nerušilová. 
Přijela po večerním představení v divadle ABC.."pan Kaplan má třídu rád" společně s Ondřejem Rumlem....a společně zapěli...."kde si včera byl a s kým ..." Věra svým hlubokým sametovým altem v roli Waldíka a Ondra za Pilarku...pěkně nás bavili :o)
Barování nás baví.....a baví evidentně  i účinkující. Lednový rozdováděný večer končil hodně pozdě v noci ...a někteří z nás pořád neměli dost. Povídalo se, hrálo, zpívalo ...i fotilo :o)


Jsem moc ráda, že si Gabro tento večer pěkně užila. Zahájila tím ...trošku s předstihem ...oslavu svých narozenin :o)

a pěkná  videjíčka z lednového Barování  u Wlčice :o)

3 komentáře:

  1. Ne , že bych vám holky trochu nezáviděla...Ale přeju vám to, to jo. Jinak budu chvilku tady http://anavi397.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Velmi povedené fotky.
    Jsem moc ráda, že vás chodí tolik a publikujete to na blozích. S mužem se v zimních večerech kocháme.
    Doufám, že barování vydrží, než nám trošku odrostou děti.

    OdpovědětVymazat
  3. tak se ještě příště přemluvíme:-)

    OdpovědětVymazat