úterý 31. ledna 2012

Fotománie

...počala dnes ráno.
Cestu s Gabro do jednoho z prestižních prodejen v centru Prahy jsem trošku komplikovala, tím že jsem nestihla  první dohodnutý autobus.
Takže pohoda,  autobus číslo dva přijíždí a mě se rozsvěcí v hlavě zelená...ježiši, já si nevzala foťák....tjj běžím dom a Gabro se přesouvá sama alespoň na zastávku ČM...tam prý bude tepleji :oD....dobíhám autobus ...pořadí třetí...tentokrát raději na Chvaly a opravdu mám co dělat, plíce málem vyplivnuté ...jentaktak stíhám ... jen tu čepici zase nemám ...to neva,  foťák JO  :o)))
Míněné objektivy jsme si pěkně vyzkoušely...a naši situaci včetně té finanční pěkně probraly v čajovně u Džoudyho.
Odpoledne vezu Pepu na poštu...ha,  to aby čtenář viděl, že fakt řídím...a když už sedím za volantem zajíždím ještě na ČM a rovnou k jinému fotoprodejci....opět zkouším objetiv...jiný, a tam se ujišťuji, že za účelem mého fotohraní...by bylo třeba" menší" světelnost ...ha, se rovná mnohem větší cena... nezbývá než dát si  inzerát:  "Hledám hodného a hlavně  bohatého sponzora" :oD

7 komentářů:

  1. :-D a pod inzerátem foto Pepy, to je hezké :-D.

    OdpovědětVymazat
  2. :oDDD...je v bezpečné vzdálenosti...asi patnáct metrů

    OdpovědětVymazat
  3. Dotaz pro Gábi - chci takový svetr, odkud je??? Díky, VAFLE :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Svetr je od mámy z krámu. Krám zavřený :-(. Gabro

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sedmnáct let podnikání na Českomoravské mi doopravdy stačilo. Těch cikánů co tam bylo...teď už je mi ok. Viď Gábí :o)

      Vymazat
    2. Myslím, že tam bylo dost nepřizpůsobivých i bílé pleti :-D.

      Vymazat
  5. Opravdu krásný bog, ráda Vás čtu a jen tiše závidím pohodový vztah s vašim úžasným manželem ( kde se takovýhle chlapi kupují?), z vašeho psaní na mě dýchá taková uklidňující atmosféra...

    OdpovědětVymazat