sobota 28. ledna 2012

Perfect days

 ...jsou takové...když máte volno a můžete co chcete a co se vám líbí....a s tím, kdo se vám líbí :o)
Začnete vydatným spánkem..... pokračujete příjemnou  snídaní ...protáhnete se při úklidu příbytku....i  na delší procházce s pejsky.....připravíte lahodnou manu na zbrusu nové pánvi....a pak ...jdete třeba do kina na  stejnojmenný film...Perfect deys
A film Alice Nelis se nám líbil. Líbily se nám herecké výkony,  ....děj se odehrává... nemoc ale  přece jen v prostorách naši oblíbené La Frabriky.......fajn muzika ...jj i Vojtínek Dyk a spol...kdo viděl naživo La Putiku ví ...povedená komedie

8 komentářů:

  1. Pánev vypadá skvostně a film jste si určitě užili :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Joj, to opravdu vypadá jako "perfect day"!

    OdpovědětVymazat
  3. Aranelko, drze se zeptám.. je to ta pánev, na které nic nepřilne a může se do ní i vidličkou? Já po ní toužím, tak bych případnou referenci uvítala :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ano Lucko, mělo by to tak fungovat (viz. slovo "panve"rozkliknout)...zatím jsem pouze zlehka restovala zeleninu ale chystám se vyzkoušet víc potravin...maso, tak uvidíme.

    OdpovědětVymazat
  5. Fotka z filmu mě pobavila, jsem fanda ušatek..ale takhle ulítlé kousky jsem ještě neviděla..teda na dospělých :D.

    OdpovědětVymazat
  6. Lucko,my jí taky máme.Je fajn.Fakt na ní nic nepřilne.
    Na vánoce na ní Míša smažil vinnou klobásu,řízky.Já se mu smála,že mu "utíkají",když je chtěl otočit.Nedávno jsem smažila pro změnu já a bavil se zase on :-).

    OdpovědětVymazat
  7. Pánvička jedna radost, je krásná i na koukání:-) Takových dní by mohlo být víc...

    OdpovědětVymazat
  8. děluji, linku jsem si nevšimla.
    No, budu muset napsat "Ježíškovi" :)

    OdpovědětVymazat