pátek 23. prosince 2011

Veselé Vánoce Vám všem :o)

P.S. ctíme naše tradiční svátky  ...jen nám Holynky ve vánočních čepicích připadají vtipné :o)...krásné svátky všem
   oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
 Vánočka nevánočka.....léta jsem bojovala s Pepou. Nemá rád vánočku. No, vlastně má rád mazanec a  pozřít zapletené těsto mu činí nějaké zvláštní potíže. Fóbie?? Nevím. O rodinném zvyku u Karásků péct mazanec na Vánoce mě Maruška informovala snad hned při prvním našem setkání....jojo ty maminky.
A tak jsem zase pro změnu získala fóbii já. No jen řekněte, péct na Vánoce mazanec???? Jenže, letos se mi podařilo tuto Vánoční válku ukončit a založila jsem novou tradici. V Norimberku měli moc krásné pečící formy ze silikonu. I šoupla jsem těsto do ní ...pravda vypadá spíš jako dort, dno má poseto mandlemi ale co ...alespoň se nám nebudou plést tradíce....a popravdě i práce mám méně :o)

13 komentářů:

  1. Hollynky jsou úžasné a krásné!!
    I vám přejeme klidné Vánoce a spokojený celý příští rok.

    Vím, že takový "vánočkový problém" je vážná věc, ale rozesmálo mě to :) Řešení je vskutku elegantní.

    OdpovědětVymazat
  2. A u nás se vánočka na vánoce nikdy nedělala, až tady se svou tchýní jsem zjistila, o čem že to vlastně je ta písnička, jak se v ní zpívá pečení vánočky každý rok na Vánoce:-))). Dělala i dnes, ale já mám stejně pořád nejradši tu kupovanou :-), kterou jsme mívali v neděli ke snídani.
    A Aranelko, přeji Tobě i tvé rodině krásné, pohodové Vánoce a hojnost všeho, co se nedá za peníze koupit.
    J.

    OdpovědětVymazat
  3. Přeji krásné vánoční svátky a do nového roku hlavně zdraví a jenom všechno dobré.
    Vánočním Holynkám to moc sluší a nová tradice s vánočkou je parádní.
    Zdravím Jitka

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné vánoce tobě Aranelko, Pepovi a Holynkám samozřejmě také :) Užijte si je!

    OdpovědětVymazat
  5. Aranelko i Tobě a celé rodině krásné Vánoce...

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné a požehnané vánoce celé rodině!

    OdpovědětVymazat
  7. I mně se Holynky ve vánočních čapkách líbí. Přeji Vám všem krásné Vánoce, ráda u Vás čtu a čerpám energii, tak se těším na novoroční pokračování. Krásné svátky přeji

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné vánoce plné klidu a lásky.

    OdpovědětVymazat
  9. Přejeme krásné svátky pro celou rodinku:-)

    OdpovědětVymazat
  10. KRÁSNÉ, POKLIDNÉ A RADOSTNÉ SVÁTKY VÁNOČNÍ.
    DO ROKU 2012 SPLNĚNÁ PŘÁNÍ, SPLNITELNÁ PŘEDSEVZETÍ, DOBRÁ PŘÁTELSTVÍ, MILÁ SETKÁNÍ, LÁSKU, ŠTĚSTÍ A PEVNÉ ZDRAVÍ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Aranel, prajem Ti príjemné Vianoce! A k pečeniu - mojimi favoritmi sú panettone a štóla, čím viac kandizovaného ovocia a rumu, tým lepšie ;-)
    L

    OdpovědětVymazat
  12. Jupííí jééé, blog fungujééé a já mohu nechat komentář!!! Jsem ráda, že jsme se mohli vidět na zámku, že se potkáváme na vycházkách se psem a že se známe :-)... Krásné Vánoce!

    OdpovědětVymazat
  13. Vyřešila jsi to elegantně. Vánoce budou určitě u vás vydařené. Obdivuji Holynky jak se nechají v čepičkách vyfotit..nejsem si jistá, že moje děti by měly podobný cit pro disciplínu :).

    OdpovědětVymazat