čtvrtek 8. prosince 2011

Jezdím....

....i když ještě pořád pod dohledem. Ze sedadla spolujezdce na mě dohlíží Pepa.  A  částečně jsem ho podezírala, že za tím něco stojí. Co?...důvod k  peskování.
"To si  opravdu  myslíš????" ptal se po cestě z Rudné do Počernic  a po předvedení mého hysterického záchvatu už doma v kuchyni.
No já vím, nemá to v pozici spolujezdce jednoduché. A velká pravda je, že  já se  ještě  musím hodně učit. Jenže poslouchat  ty zdvojené příkazy "dodržuj odstup, dodržuj odstup"...nebo "bacha, bacha"..tím zdvojením mi jakoby dával najevo "jsi tak blbá, že ti to řeknu radši dvakrát" ...a nebo tuhle "jezdi plynule, plynule".."Plynule budu jezdit až se vyjezdím" vysekla jsem netýkavě na Pražském okruhu. Kde ovšem dodržuj odstup nohl klidně opakovat dokola, protože hned jak jsem docílila bezpečného odstupu oněch dvou vteřin, vjel mi tam někdo, kdo mi mou bezpečnou vzdálenost snížil na minimum.
Včera mě ale pochválil, že už prý  jezdím líp. Tak doufám, že alespoň o  chlup...psí.
A dnes se mi  dostalo  důvěry a já mohla  řídit  sama. Pokud se samostatnou  jízdou dá nazvat parkování v nákupním centru, zatím co Pepa stál frontu na koupi vánočního stromečku.
Stromeček tedy máme...využili jsme stejně jako poslední léta nabídku Ikea...v lednu odstrojený vrátíme zpět a dostaneme poukázku na útratu. Pravda každým rokem  se vrácená částka snižuje ale pořád se nám tento kšeft vyplatí.

Vyplatí se taky mít trpělivost. Oboustranně.

8 komentářů:

  1. No, tak držím palce. Je to těžké. Já se ale pak nejvíc naučila, když jsem jela sama. Vedle mě mě pořád deptaly ty rady a já z nich byla nervozní a dělala chyby, které normálně nedělám. A pak sama, nejdřív jsem se bála, ale bylo to lepší. Za chybu jsem vynadala sama sobě, hezky s úsměvem, šťastná, že jsem to přežila. ALe šlo to líp a líp. Ale i tak je to hezký úspěch, gratuluji a přeji plno dalších úspěšných kilometrů:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nejlíp se naučíš kočírovat, když budeš jezdit sama ! Seber auto a někam ujeď a užívej si to:-)časem zjistíš, že je řízení droga.........
    ......jezdit krajinou s větrem ve vlasech.......
    Aranel měj se pěkně

    jaromila

    OdpovědětVymazat
  3. I já nejraději jezdím sama... držím palce.

    OdpovědětVymazat
  4. přidávám se k předchozím - i já jezdím nejraději sama (nepočítám děti - i když Pepe už mě taky umí pěkně komandovat :oD). Jakmile si vedle mě sedne nějaký zkušenější řidič, tak jsem nervózní a oslím to tak jak bych byla úplný nováček a přitom už mám taky pár stovek kilometrů naježděno. :oD
    Takže řízení zdar!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Neboj nic!!!! Takto jsme začínali úplně všichni! Přečkáš zimu a sníh a na jaře to rozjedeš! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já se přidávám..já se taky naučila až sama...

    OdpovědětVymazat
  7. Já jezdím, protože musím. Ale vím o sobě, že nejsem moc dobrý řidič. Tobě Aranelko přeju, ať ti to řízení přináší i radost a hlavně, ať ty ujeté kilometry jsou bez nehod:-) A fakt je lepší jezdit sama:-)

    OdpovědětVymazat
  8. jen tak dál..
    jak vám rozumím.. úplně stejně jsem začínala se stěhováním na Hanou..
    Prahu bych přesto nedala.. po těch okreskách je to jednodušší

    OdpovědětVymazat