pátek 9. prosince 2011

Marie...

 ...Rottrová odzpívala včera večer svůj poslední živý koncert.
Vstupenky jsem původně chtěla koupit již v září. Následovali obavy, že nejen kultury bude v prosinci moc a tak jsem koupi odkládala až byla Tesla Aréna vyprodána. Dokonce dvakrát. Minulý týden mi napsal kolega mail., kolegyně jeho maminky prý raději půjdou na Vojtu Dyka a hledají někoho, kdo by vstupenky od nich koupil.
Když už jsem měla vstupenky v ruce, začínala jsem přemýšlet jestli by nebylo lepší je někomu darovat. Poňoukala jsem Pepu jestli nechce jít na koncert se svoji nedávno ovdovělou sestrou, švagrovou Vé. Určitě by byla ráda. Jenže Pepa nechtěl. Jsme zvyklí se kulturnit spolu a to i přesto, že míváme na kusy odlišné názory :o).
Nakonec dobře udělal, protože  ač jsem holka rockovější, koncert se mi moc líbil. Marie je moje mládí. A já se nechala unášet a vzpomínala.  I nějaká ta slza ukápla, to když zpívala píseň  Máma.
Hezky se vzpomínalo i s  jejím hostem  Jaroslavem Wykrentem a jeho Ágnes.
Písnička Plakalo baby rozproudila celou Tesla Arénu a její další host, Petr Spálený. (a to by se líbilo bráchovi :oD)
Marii doprovázela skupina Flamingo ale i Neřež. Se skupinou Neřež (dříve Nerez) byla dříve spjatá  Zuzka Navarová....i na Zuzanku se vzpomínalo.
Byl to prostě moc hezký večer. Marie zůstává  mám  velikým vzorem ženy,  která umí stárnout. Kdo byl na představení a viděl ji, musí souhlasit, že vypadá čím dál lépe.

Poslechněte si ...a dokud je čas.... máma

P.S. a  mámě  i babičce v jedné osobě... Ilonce moc děkuji za hlídání. Statečná si k hlídání vnuček Káji a Kiki přibrala naše Holynky. Moc ještě jednou děkujeme !!!

6 komentářů:

  1. Miluju Marušku Rottrovou,takže koncert Vám upřímně závidím. :-)A děkuji za reportáž a blogozprostředkování, alespoň něco málo z koncertu. Hezký zážitek. A máma je krásná píseň- ovšem nejen ona, mám ráda skoro celý její repertoár. Hezkou sobotu přeji:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vzala jsem na koncert maminku i Elišku...Píseň "Máma" mě dojala...vedle mne seděla maminka a na druhé straně moje milovaná dcera. 3 generace. Byla to náádhera. Moje maminka byla poprvé v životě v "divadle" v Praze, koncert měla jako dárek k narozeninám. Spáleného máme rády, bylo to nádherné překvapení....Maruška je mé mládí..hezky jsi to napsala, moje taky.

    OdpovědětVymazat
  3. Copak Maruška! To je krásná baba a hlavně dáma!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Marie, je a bude pro mě jedna z největšších hlasů i osobností českéhé populární hudby. Jenom nechápu, že se jí nedostalo tolik ocenění,jako některým... Ale to asi svědčí i o její čistotě a kráse duše, kteroá je na ní vidět a kterou ze sebe stále vyzařuje:-)Myslím, že by Aznavůr měl radost z "La mama", v podání Marie Rottrové!

    OdpovědětVymazat
  5. Nezbývá mi nic jiného, než zcela souhlasit s předchozími komentáři. Mám ji taky ráda, ale mnohem raději ji měl můj táta. A tuhle písničku skoro 5 let po mamčině smrti poslouchat nemůžu, ale je krásná, vím...

    OdpovědětVymazat
  6. No lidu, strašně vám s Pepou závidím, tam jsem neneměla chybět:-(

    OdpovědětVymazat