středa 28. prosince 2011

"Pojď se projít ....

 ...na Vyšehrad" řekla jsem
 "a co když bude pršet?"..řekl muž. "No, tak se schováme v restauraci"..trvala jsem na svém.

Podolská porodnice...narodila se tam téměř všechna naše vnoučata...pěkně jsme si zavzpomínali :o)





celou dobu drobounce pršelo





Holynkám se líbila světla ...chtěla z nich pít ...asi :o)

Zvonkohra...cinkala Tichou noc 

Potkali jsme úctyhodný počet lidí, kteří znají plemeno DDT (Dandie dinmont terier)...někteří i dandíky vlastnili

"Mělas ženo výborný nápad " :o)

6 komentářů:

  1. Nádherný nápad, krásná procházka. Jsem ráda, že jsem se mohla projít s vámi.. i když jen virtuálně.

    OdpovědětVymazat
  2. Vyšehrad je krásný a já se přiznám, že ráda navštívím i zdejší hřbitov a specielně položím kytičku na hrob Boženě Němcové.
    Míša

    OdpovědětVymazat
  3. Vyšehrad je moje srdeční záležitost. Krásná procházka. A úžasná fotodokumentace. Výborný nápad, vskutku:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásné fotky a na podolskou porodnici , narozdíl od Bulovky, ráda vzpomínám..

    OdpovědětVymazat
  5. Jedním slovem nádhera.... a s těmi lidmi co znají dandíky jsi mne docela překvapila :p). Že by se blýskalo na lepší časy?

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Aranel, přišla jsem popřát do nového roku hlavně zdraví, štěstí a lásku. Fotografie jsou nááádherné. Moc Tě zdravím, Martina

    OdpovědětVymazat