pátek 16. prosince 2011

Naďa Válová


"Kdo to je?" ptal se mě každý, když jsem se chlubila nově nabytými vstupenkami.  " Jooo..to je tá trémistka z pěvecké soutěže Superstar" najednou bylo jasno .. zde ...již tenkrát mě zaujala a držela jsem pěsti, jenže to bohužel k postupu z dvacítky nestačilo.
Naďa Válová ale jak šel čas  se stala   "ženou v cizím pokoji" v projektu Kudykam  i "ohroženým druhem", tedy jedna ze zpěvaček, která nazpívala na stejnojmenném albu píseň V úzkých a Jak se ten chlap na mě dívá....mimochodem oceněno Zlatým Andělem.
Včera v HP divadle vystoupila se svým prvním samostatným hudebním projektem....."S úctou Evě Olmerové".... za doprovodu klavíristy odzpívala všechny známé hity ...jako třeba  Já hledám štěstí,,  Černá kára nebo Čekej tiše. A musím říct, že to byla skvělá volba. Od prvního okamžiku nás mrazilo v zádech..její hlas je opravdu ojedinělý. Jestli se dočkáme hudebního nosiče, budu mezi prvními kdo si ho poběží koupit.

V druhé části následovaly její nové písničky a již zmíněné z Ohroženého druhu. Byl to moc pěkný koncert, který rušila v první půli maličko tréma doprovodu. Ovšem, kdyby Naďa Válová zpívala jen tak sama....nemělo by to chybu.

Žádné komentáře:

Okomentovat