sobota 5. listopadu 2011

Mezinárodní ....

...výstava psů se konala dnes v Praze. No a zatím co si Nela hoví v pohodlí domova , my s Holy vyrážíme do Letňan. Je třeba se pořádně připravit a tam,  kde nestačí moje schopnosti vydatně pomáhá Zojka.

Fík, Badyán a Holy


A rázem se z Holynky stává načesaná krasavice....

Zojky Velíšek
mlsky z rukou Marcelky :o)

...ještě poslední úpravy....



...krátké venčení v kruhu dobrých známých Zoja,  Vlaďka se svou chvatelskou stanicí Bohemiadandie ale nám je především  známá jako blogařka  (Pro radost) a Marcelka....

...a další blogařka Vendy

Fotografů je zde povícero...vždy pohotový Pepa...manžel Vlaďky....

....a Vlaďka s úspěšným Fíčkem .....
CAC, CACIB, BOB, Vítěz Prahy

...Vendy s Borkem....

...a konečně Holy....nejdřív se jí pěkně podívali na zoubek....

...pak hodnotili její pohyb....

...a nakonec postoj....



...a je po všem, nakonec byl ortel vyřčen, sic je Holy hodnocena V2 ale pro nás je důležité i slovní vyjádření posuzovatele: Elegantní fena s výborným pohybem a kostrou, srstí a úpravou. A navrch dobré předvedení. A  aby ne, dnes to za mě vzala Zojka...

... a pochvala patří i Holynce, za statečnost.


Nakonec to bylo moc příjemně strávené dopoledne. Mám výstavy psů vlastně ráda. I proto, že mé srdce hoří  pro plemeno DDT  (Dandie dimnont terier), má zde člověk možnost  vidět psí plemena v ideální kondici. Pravda, jsou to trošku nervy a také kus té soutěživé atmosféry ale také setkání s přátely. S těmi lidskými ale samozřejmě i těmi čtyřnohými :o)

Posted by Picasa

7 komentářů:

  1. Moc hezké fotky. Jen odkaz na Vendy mi nefunguje. :-P

    OdpovědětVymazat
  2. Amelku děkuji, odkaz by již měl být v pořádku ...krásnou neděli :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Liduško, bylo to moc krásné setkání! Těším se na další...

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné setkání a moc hezké záběry. Ti psíci jsou prostě úžasní. Gratuluji k úspěšné akci.

    OdpovědětVymazat
  5. Hele tak koukám, že si pan rozhodčí ulehčil situaci a všem napsal to samé :-).Já i velkej Bobeš jsme měli to samé....doufám, že se s tímhle panem rozhodčím už nepotkám. Nemusím ho, a ne kvůli tomu, jak rozhodl CACIB. Fík je moc pěkný,a Bady pod vedením Zojky byl úplně jinej pes, ale nesedí mi nějak celkově....a přítomnost další rozhodčí stojící za posuzovanými psy a všelijak se tvářící mi taky zrovna nepřipadá košer. Ale i tak se budu pořád na každou výstavu těšit. A Holynka? Krasavice!!

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se Holynky líbí i nenačesané.
    nikdy jsem na podobné soutěži nebyla, jsem naprostý laik :)

    OdpovědětVymazat