čtvrtek 10. listopadu 2011

Barování v listopadu ....


....předcházela pravá podzimní nálada. 
Nicméně běžím rovnou z práce, v tašce knihu abych si to dlouhé čekání na místo pěkně zpestřila. Po chvilce odkládám Remarquea... přibíhá Andrea, Věra ze Sadské  a vzápětí Andy a další ...tvoří se prima parta...(vyjma Věry) jsme  Wlčí klan :oD
 Nejdřív posedáváme na schodech a probíráme život. Je to zvláštní jak našinec umí v těchto frontových stavech nacházet  přátele....kontakty jsou již vyměněny a výměna informací o kultuře ....  co stojí za to..které divadlo má dobrý kus...který koncert.. a za kolik....  probíhá hladce  Možná (ale jen fakt možná ) by mi to stání v řadě chybělo...i když posezení v kavárně by taky nebylo špatné a s časem bych taky uměla naložit jinak. Nevadí, je to tak, čísla židlí ani stolů neexistují a pořád platí pravidlo,  kdo dřív přijde, ten sedí. Myslím, že dojednoho sdílíme ten pocit bláznovství
A bavíme se výborně, Aspoň pokaždé tomu vždy tak je. Já se bavím čím dál víc...to ti cikáni a jejich hudba. (doufám, že na příští Khamoro už najdu z řad Barovníků parťáka)

Věra Nerušilová

Jako na každém barování, i na listopadovém přichází nová tvář. Mladý sotva patnáctiletý Vít Coural...s krabičkou ...jak jinak nazvat tu věc, do které postupně nahrává svůj hlas a vzniká vskutku zajímavá směsice. Hoch to umí dobře.
Vít Coural
Ovšem až po písni Věry Nerušilové...jojo ...zazní tá finální  z Kudykam a to teprv našinec odhazuje všechnu nenáladu z posledních dní. Chandru mizernou.
Petr Zimák

Lucia Šoralová
Lucia Šoralová...krásná nastávající maminka ...opět v rodné řeči ...a zpívá ji to nádherně...doprovází další pravidelný návštěvník....skvělý muzikant Jakub Přibyl
Jakub Přibyl
Xyndl X a hrůza ...tedy Martin Hrůza :o)
Vojta Lavička a část jeho skupiny Last Minute...vznikla tak, že Vojta prošel Žiškovem a Smíchovem ...:oDDD

Filip Rajmont....naše milovaná celebritka....uvádí...a nenápadně útočí na naše bránice

Vojta Lavička

Martina Bártová
Matěj Ruppert
Ondra Brzobohatý a Matěj Ruppert
Martina Bártová
Míša


Martin Hrůza

Ondra Brzobohatý

Pavarottimu upadl kapesníček
Honzík Nedvěd

Sandra Nováková

Věra Nerušilová
Listopadové barování uzavírá už podruhé cikánská muzika...křičím " hymnu!!!"...slyší na to a dávají. A to mám ráda již z dětských let, kdy cikání bydleli naproti přes ulici a my se s bráchou těšili na líné neděle...cikáni zametli dvůr a uprostřed posadili stařičkého cikána s v umaštěném klobouku ve vestě s houslema...na kočáře s pérama přivezli pivo....pomalu přicházeli další ...zakrátko se na dvoře hrálo, tančilo a zpívalo ....a my s bráchou běželi do prvního patra odkud jsme na dvůr viděli a slyšeli...je to možná můj osobní návrat do dětských let....nebo za to může Ida Kelarová, možná taky trochu  její sestra  Iva Bittová...Zuzka Navarová, která si brávala jako předskokany Terne čhave.....já mám prostě cikánskou muziku ráda :o)
 Ocházíme ve výborné náladě...já obzvlášť ...protože jsem ráda, že se tento kulturní počin líbí i mým dospělým dětem...a již podruhé ...téměř komplet ...Aranelky klan :oD

P.S. dobře jsem si hlídala, co točí Makéta Wlčice ...a tak vím, že skvělá videjíčka u ní :oD...zde

4 komentáře:

  1. úžasná fotoreportáž.
    Hlasitě závidím :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle je něco, co závidím a o čem vím, že se mne to nedotkne...Bohužel.

    OdpovědětVymazat
  3. Móóc pěkně popsané. K té Lucii Šoralové a slovenčině. V poslední době mě slovenčina taky moc lahodí, chatuju z kamarádem pejskařem a ten je ze Slovenska takže se mi zase po letech zase dostává do ucha.A je zvláštní, že mě nedělá problém do ní taky přejít....pak to dopadá že kolikrát když po takovém kafrání píše někdo z "českých" kamarádů odepisuju slovensky....:-)

    OdpovědětVymazat