čtvrtek 24. listopadu 2011

Do Paříže s Mišelínem

Nejdříve jak se sluší a patří troška rekapitulace:

Od května letošního roku už uplynul nějaký ten čas. V té době  mě všichni chválili a poplácávali po rameni, jakože fakt dobrý ...zhubnout 40kg je výkon, který předčil očekávání všech blízkých, vzdálených a především mě samotnou. 

A jak je to dnes. Je to tak, že jsem se trošku ze sebe rozčarovala. Dejme tomu, že jsem přivykla pravidelným váhovým úbytkům a najednou ....ani ťuk. 
Nevím jestli je to v pořádku, nebo jestli spíš není právě staický stav v pořádku. Možná ano. Takže tedy stojím, lépe řečeno má váha. I když jedno pověstné kilo nahorudolů se tady objevuje. 
Dnes mi tvrdil můj muž, že to má určitě každý, každý normální. Tak se pokouším tomu věřit a dívat se trošku na sebe s pochopením, nevyčítat si. Ono možná je právě čas abych se i já sama po rameni poplácala...jooo jsi holka dobrá :o)

Nicméně blíží se strašidlo všech hubnoucích lidí. Cítím a čtu obavy všech spolubojovníků na stránkách Stobu, protože děs a hrůzu navozují  svátky jménem Vánoce. Většina holek...protože tak to je, jsou zaregistrovány především ženy....řeší jak a co upéct, aby si mohly dopřát nějakou tu laskominku a nezpravit se....nebo se nezpravit moc.  Řeší také jak se co nejvíc hýbat, o kolik hodin týdně  budou muset zvýšit návštěvy fitka ...panebože, hlavně aby neměli o svátcích zavřeno.
Mě zaujal příspěvek jednoho moc sympaticky píšícího muže. Svěřil se, že zimní sporty neprovozuje (stejně jako já) Třeba lyžovat by prý  se svou nynější váhou mohl leda na lyžích pro skoky do dálky a brusle by zařízl do ledu :oD 
A jak sám píše "s příchodem zimy je každá motivace dobrá"
Je prostě vtipný, nicméně vymyslel skvělou věc, která mě moc zaujala. Vymyslel virtuální cestu. (už si to valí na Vídeň) Takže  si z webu stáhnul itinerář z místa svého bydliště do Říma, a bude se snažit přes zimu tuto trasu urazit - pěšky (procházky podle krokoměru) nebo "na kole" (hodina na rotopedu = 20 km jako na kole). 
Ten jeho chlapský přístup k věci mě nadchnul.Se zimními sporty jsem na tom podobně, lyžovat neumím a na brusle se s tím mým pořád bolavým kolenem bojím. A fitka?...ty z duše nenávidím. Ale třeba chůze s představou, že se blížím (na rozdíl od spolubojovníka, který míří do Říma) do Paříže...to by šlo.
Kuráž  mi nechybí, chybí mi pouze jedna maličkost a tou je krokoměr. A tak mě napadá....

Milý Ježíšku.....

10 komentářů:

  1. Aranelka, ty si bola určire veľmi dobrá a poslušná, takže by Ťa mohol Ježiško vypočuť......inak, výborný nápad....ja by som zvolila cestu dakde do trópov...
    Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé, to je krásný přání a bezvadný nápad! Jsi hvězda a hvězdám se přání plní a předsevzetí vycházejí! Takže přeji hodně štěstí na tvé daleké cesté!!!

    Já bych potřebovala toho svého Mišelína nejprve vykrmit a pak půjdu klidně i na kraj světa. :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Já myslím, že Ježíšek už běží na nákup...A kdyby ne, tak už i seznam má měření ušlé vzdálenosti. Pravda, nevím, zda funguje i za hranicemi.
    Moc hezký nápad. Ale já bych asi nešla do Paříže, či Říma, ale po vlastech českých a o to víc míst bych v zimě navštívila. Aby mě to taky trochu bavilo a neotrávilo, že je to tak daleko. Přeju šťastnou cestu a doufám, že se tu dočteme, jak bylo v Paříži.

    OdpovědětVymazat
  4. Přibíráte, spolu "chodiče", na cestu do Paříže?

    OdpovědětVymazat
  5. Evička trópy sú fajn ale to nedám :oD
    Handy, houby hvězda jen se nechci vrátit tam kde jsem začla...bojím se, že budu zase u natahování punčocháčů hekat...nyní do nich taknějak vklouznu :oDDD
    Ivo...klidně, já Paříž miluji a chci tam znovu...tak alespoň virtuálně no.
    Lezarts..přiberu, hned jak bude krokoměr vyrážíme :o)
    Andy, chci ho !!!

    OdpovědětVymazat
  6. Aranel, taky se pridam. Do Parize vzdycky, akorat mam trosku vyhodu, mam to blize :o) Vazne, gratuji k uspechu a ver tomu, taky se pokousim zhudnout, zatim je to jen 6 kilo a taky ted nejak stagnuji... Mej prima vikend, Katerina

    OdpovědětVymazat
  7. Přidala bych se do klubu rádobyhubnoucích, jen se nemohu přihlásit do klubu chodičů, pořád mi to při 11 tabletkách denně nejde...Tak hubnutí nebude..možná na jaře...Ale na kilech až tak nezáleží,ale na množství lásky dávané a přijímané.

    OdpovědětVymazat
  8. Jdu také, okamžitě:-)
    A moc přeji, ať žádné přibírání nenastane. Řeším podobný problém a tak plně chápu, jaký je to stres, tak představa, že jsou kila zpátky. Tak držím palce a vyrážíme:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherný nápad. Pro větší motivaci bych navrhovala na zeď vyvěsit mapku a zapíchávat vlaječky.
    Přeji ať do Paříže dorazíte virtuálně i doopravdy.

    OdpovědětVymazat