středa 23. listopadu 2011

Dan Bárta v La Frabrice

Dlouho jsem se těšila na dnešní večer. Lupeny byly v šuplíku už dobrý měsíc nebo dva.
Dana Bártu mám ráda ve všech jeho hudebních podobách. Tentokrát doprovázen Robert Balzar triem. Nic pro ty, co mají své vyryté koleje  populárními Vondráčky. Tahle hudba je spíš pro ty co se noří do svých pokojů aby nakonec  objevili  vesmír.

Show time má půlhodinové zpoždění. Pepa dává najevo svou nevoli. Tohle nemá rád...manýry slavného zpěváka?...to nám k Bártovi nějak nesedí. Teprv po osmé se dočkáme prvních tónů  ...jednou jsme to už zažili, tenkát měl Dan problémy s hlasivkama a celá Lucerna čekala než dorazí z Bulovky.  Dnes to bylo jinak,  zatím co my měli v sále pocit, že má začít v 19:30, měli oni v zákulisí pocit, že show time začne ve 20:00. A tak se tomu nakonec  všichni zasmějeme.

Škoda jen, že drahnou dobu kolem nás houfují lidi s potřebou vzájemné komunikace. Nechápu proč vlastně přišli, nebo proč nezůstali raději u baru. Jejich vřelé štěbetání mi vadí mnohem víc než konzumenti popcornu v kině. Chroustači ruší jen spolusedící, neuráží živou produkci jak je to tady. Nakonec se nechávají ztrhnou hudebními výkony i oni a začne opravdová muzik time. 

Dobré písně....prostě.

Před časem se mě ptal můj bratr jestli nemám už přeBártováno. Brate nemám :o)

3 komentáře:

  1. pana Bártu mám moc ráda,
    v autě nám teď hraje Entropicture.
    Na živo to musí být velká radost.

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  3. Lucko jsi můj kůň ..Entropicture to já můžu. Na živo si Bártu dopřávám zhruba jednou ročně a radost je to převeliká :o)

    OdpovědětVymazat