úterý 8. listopadu 2011

Africká královna

Divadelní představení v neděli odpoledne?....proč ne, pravil můj muž. Inu proč ne...děkujeme Wlčici za typ (za který ona prý děkuje někomu dalšímu...jj, to jsou ty kultúrožrouti :oD) Mimochodem představení, které jsme nestihli v našem HočoPočo divadle. Hrálo se v září.  Navštěvujeme tedy Palace....poprvé (rozhodně ne naposled, je z čeho vybírat) ...a samotný kus byl svěží (stejně svěží jako krásné počasí, jistě si ostatní užívali venku v přírodě) Linda Rybová a Hynek Čermák ...jsou úžasní, odházíme z divadla v dobřé náladě a tak to má být



5 komentářů:

  1. o této hře už jsem četla.
    Já osobně miluju film s Katharine Hepburn a Humphrey Bogartem. Teď nedávno vyšel v nějaké edici na DVD, tak jsem si ho koupila.
    Miluju tam tu proměnu hlavní představitelky ze staré upnuté nehezké panny na svěží krásnou ženskou.
    Míša

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě, že Vás mám, všechny tyhle kulturožrouty:-) Trochu na divadlo v poslední době žehrám, ale tady vždycky načerpám inspiraci, takže asi i Africkou královnu vyzkouším:-) Ráda bych zase zažila, když z divadla odcházíte v dobré náladě:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Míšo, i my máme tento starý filmový trhák rádi. Trochu jsem se obávala, že Linda Rybová bude malo výrazná se slabým hlasovým projevem ale nebylo tomu tak...dokonce když bylo třeba, křičela jako o život :o)
    Jitko, nerada ovlivňuju ostatní...proto tak stroze komentuju....vždyť víte, co člověk to názor...nám se představení líbilo a budu ráda jestli se bude líbit i vám.

    OdpovědětVymazat
  4. Já na Africké královně byla v HočoPočo a taky se mi to moc líbilo. A to jsem rozmazlený divák :-)
    Měla jsem podobné obavy jako Aranelka, ale byla jsem velmi mile překvapená.
    LucieK

    OdpovědětVymazat
  5. Já šla taky na doporučení, protože z Lindy Rybové jsem měla zvláštní pocity- nějak jsem si ji kdysi zařadila do kolonky nevýrazných... ale musím říct, že roli zvládla skvěle!

    Příjemné představení, myslím, že ani milovníky stejnojmenného filmu totho nastudování nezklame! :-)

    OdpovědětVymazat