úterý 17. srpna 2010

První den v kurzu


No jo, první den mám za sebou.
Poměr sedm mladých (ehmmmm ehmm krom mé maličkosti) žen a když už to vypadalo, že jsme v plném počtu, vkráčeli tři chlapi. No, kluci :o)
Jinak děleno, pět Canonistů a 5 Nikonistů.
K mému velikému překvapení, jse zdaleka v igelitce neskrývala to největší dělo. Já se trochu ostýchala jít na kurz pro začátečníky rovnou s Canonem eos 550D. Jenže s brašen byly vyndány dva naprosto profesionální foťáky, které amatérskými funkcemi naprosto pohrdali.
A já si říkám, protoha co tady dělají ? Ve skupině se mnou. Jsem správně ve skupině pro začátečníky? Fakt jo :oDDD
Pan přednášející byl znalý řemesla. Píšu to záměrně, protože na všech kurzech, které občas absolvuju a zejména na těch pracovních, přednáší člověk rychlokvaška. Když se o danou problematiku zajímáte trochu víc, nebo nedejbože i víc víte, je přednášející v koncích, blekotá a přednáška konční tím, že je v místnosti převeselo, páč nejen já mívám neudržitelné záchvaty smíchu.
Tak tady to tak prosím nebylo.
Výuka začala v 12:30hod přesně a v 16:00hod jsme museli prakticky předvést nastavení clony a času v zastíněné místnosti a ještě při denním světle z přilehlého balkonu. Vše v režimu M nebo P. Ostatní režimy nepřipadají v úvahu. Ty amatérské : sport, portrét, krajina....jsou prostě fuj, a A jako automat, je fuj fuj fuj....fuj :oDDDDD
Dále jsme jednotlivě zodpovídali záludné otázky, tak třeba:
Chcete kompromitovat nahého politika na návštěvě u přítele. Jaké ohnisko budete potřebovat ?

No a teď se du ještě podívat na poznámky abych si vědomosti osvěžila a opět hurá do školy :o)))

5 komentářů:

  1. Tak se pilně uč! Až přijedete na návštěvu, tak bych prosila odborný rychlokurz! Já jsem amatér a zcela závislá na dobré vůli syna " kterýsetímživý", aby mě něco ukázal nebo mě "vyladil" ! Hned bych do takové školy šla také! :o))))

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji k prvnímu dni v kurzu. :o) A hodně fotoúspěchů díky novým poznatkům. :o)

    Mě to čeká až od konce září.

    A ještě chci moc poděkovat za přání k svátku!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jo! Já bych se bez automatu nechytala:-( Taky bych takový kurz potřebovala, ale mám obavy, že bych tu odbornou výuku nepobrala...

    OdpovědětVymazat
  4. Když je škola hrou a radostí, je to všechno paráda. Přeji pěkné studium:-)

    OdpovědětVymazat
  5. tak já budu dělat asi fuj fotky navždycky:-( Všechno neobsáhnu do konxe života..ale tak budu aspoń plácat, aby bylo co číst:-))Pilně se uč!

    OdpovědětVymazat