sobota 28. srpna 2010

Ještě se vrátím k pátku....

... už jsem v klidu co se ptáčků týká. Je jich celkem pět, jsou doma a jsou krásní. Už visí v okně místo záclon, které nemám ráda. Nemůžu se na tu krásu vynadívat, stálo za to si na ně počkat.
V pátek umřela babička z Hostoulic. Byla to Pepovo tchýně.
Poznala v životě tu největší bolest, když matce umře dítě.
Nebylo to jednoduché ale zvykla po Pepovo boku vídat mne. A já jsem si jí moc vážila.
A milovala její skvělé cukroví.
Babičko odpočívej v pokoji.





4 komentáře:

  1. Ptáčkové jsou nádherní!
    Upřímnou soustrast, je to vždy smutné, když odejde hodný člověk...

    OdpovědětVymazat
  2. To je nádhera, opravdu jo!!! Ptáčci by se mi sem taky hodili :-)


    Upřímnou soustrast.....

    OdpovědětVymazat
  3. Ptáčkové jsoukrásní a s babičkou je mi to líto:-(

    OdpovědětVymazat
  4. Tak se přiznám, že ptáčky jsem si šla hledat na Flér...pak jsem usoudila, že taky nemusím mít úplně všechno, ale nevylučuju, že někdy změním názor :-)
    Moc ráda bych je viděla viset v interiéru...nešla by fotka? :-)

    Upřímnou soustrast.

    OdpovědětVymazat