pátek 13. srpna 2010

Asi nic pro holky...





... ale já ráda nahlížím pod povrch. A když se rozebírají eskalátory na FR/Cu, musela jsem cvaky cvak :o)
A Jíříka. Máme před sebou týden dovolené, tak si to Jiříku užij :o)

5 komentářů:

  1. A to je zajímavé. Takhle rozebráno jsem to ještě nikdy neviděla. Hmmm, kde taky u nás na vsi, že? Vypadá to jak v ocelárně a ne v metru :-)
    Hezkou dovolenou!

    OdpovědětVymazat
  2. Náhodou je to zajímavé:-) Dnes jsem viděla toto video:
    http://www.youtube.com/watch?v=1Y3mICywJbA
    To kdybyste chtěli schody trochu vylepšit:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Aranel, rozebrané eskalátory se mi líbí, klidně bych se ráda podívala zblízka:-)zdraví navrátivší se janka

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, a taky moc blahopřeju k novému (FOTO)přírustku do rodiny:-)

    OdpovědětVymazat