čtvrtek 5. srpna 2010

Přiznávám...


.... že i já samotná jsem se barvičkového experimentu bála. Snad jsem i trochu očekávala od svého Josefa,, že nebude souhlasit a odradí mne. Ale souhlasil a já se pustila do práce. A byly to nervy, když namíchaná barva dle přání vypadala v kbelíku jinak než měla. Jenže nakonec je to přece jen ona. A já mám další zkušenost jak pracovat s barvou, která nemá bílý základ. Oříšek to tedy byl ale už vím jak na to. Navíc ve skutečnosti dělá dojem matné látky, což je moc příjemné.
Oříškem taky bylo jak umístit staré věci do panelákového bytu ale do skříně jsem je schovávat nechtěla.
...zatím zdaleka v našem bytě není hotovo.
A taky se nám líbí, jak balkonové kytičky na nás krásně koukají přes nová okna.




12 komentářů:

  1. Malování se povedlo, moc se mi to líbí:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jaj, za červená je krásná...taky mám v kuchyni kout do sytě červené :-)))

    OdpovědětVymazat
  3. moc se mi to líbí. Zejména zavěšený nábytek.

    OdpovědětVymazat
  4. i já souhlasím, moc se Ti to povedlo!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné. Červenou mám čím rád radši :-) A super je ten zavěšený nábytek, si vezmu asi mustr :-))))

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, moc hezké! Útulné a vkusné! Tak až se úplně vybarvíš, doufám, že přijedete na miminka!Krásný výkend :o)

    OdpovědětVymazat
  7. Je to moc pěkné Aranelko.., chtěla jsem se optat na jakou stranu balkón máte, my na východ..proč se ptám ? Ráda bych věděla jaké kytičky je vhodné pěstovat ..na kyblíčcích je často vyznačen jen polostín nebo slunečno :(

    OdpovědětVymazat
  8. Také se mi to moc líbí, je to veselé a útulné:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Jééé všem moc děkuji, jsem moc ráda, že moje snažení se někomu líbí. Já se tak bálá, že vznikne trochu panelákový chaos, nevkus ale i my s Pepou jsme s výsledkem spokojeni.
    Lucky obě, při dvou hafících, kdy neustále zametám, vytírám a hlavně sbírám po bytě plyšáky, musím říct, že lepší výmysl než je pověšený nábytek neznám. I postel bych pověsila.
    Vlaďko zrovna včera jsme si říkali, že jestli by nevadilo, tak bychom se přijeli pomazlit. Tedy se štěňátky :o)))))tak se ozvu a dohodnem termín, moc se těším.
    Milá moje Mijo, náš balkon je jižní ve čtvrtém patře a v létě tam pere sluníčko jako blázen ale zvládají to dobře muškáty, lobelky, ledovky, kopretiny, oleandr, levandule. Pokouším se různě zastíňovat, příští rok plánujeme pořídit markízu a já se snad dočkám svých oblíbených begónii nebo fuchsií.

    OdpovědětVymazat
  10. Barva je krásná a pokoj dokonale zútulnila. Zavěšený nábytek nemá chybu, dobrá inspirace.
    Přeji hezký víkend, Jitka

    OdpovědětVymazat
  11. Ježíš moc krásný..já na toi nemá čas..ani oko..ani fortel..já s tebou půjdu na víno ..ale k nám ne..to bych se snad i styděla.-)

    OdpovědětVymazat