čtvrtek 26. srpna 2010

Je Fler fér ?


Předesílám, řadím se mezi občany běžně nakupující přes internet.
Nakupuji tak kvalitní granule pro Holynky, oblečení, vybavení do domácnosti. Prostě jsem přes všechny "POZOR" byla spokojená internetová spotřebitelka :o)
Když jsem poznala Flér, moc se mi líbil. Žádný dopad globalizace, krásné ruční práce a hlavně výrobek, po kterém jsem tolik toužila už léta.
Kontaktovala jsem se s prodávající a rychle jsme vykomunikovali, vyladili moji přesnou představu o velikosti a barvách. "Během víkendu vyrobím, v pondělí nafotím a pošlu k odsouhlaseni," ujistila mne prodávající autorka.
A já se těšila. A nic. A je to už víc než měsíc.
Později jsem zjistila, že na svém portálu uvádí, že má dovolenou a vrátí se koncem srpna.
Ještě se neozvala.

A já se nevzdávám tak snadno, našla jsem hodně podobné zboží a nakontaktovala další obchodnici. Zboží má a hned pošle ale chce peníze předem.
Peníze jsem okamžitě přeposlala a začala se opět těšit. A je to už měsíc co peníze z mého účtu odpluly na účet jistě šikovných rukou. Každý týden jsem urgovala, že ještě zboží nemám.
Před čtrnácti dny mi napsala, že zboží poslala a mělo by dorazit po neděli.
Nedorazilo.
Opět jsem urgovala ještě dvakrát. A včera mi přišla zpráva. Obchodnice se v ní omlouvala a také upozorněňovala, že nemá sekretářku ani distributora a musí chodit taky na trhy kde zboží prodává, že musela dokonce i do zahraničí a taky navštívit nemocnou maminku. Nakonec píše "mějte strpení !", zítra dopoledne Vám zboží pošlu.
Zítra dopoledne, bylo dnes. Tak nevím zdali se těšit ?

A jaké jsou Vaše zkušenosti ?

5 komentářů:

  1. Noooo paní, spíš se netěšit!!!!! :-(
    Taky nakupuji přes internet, zatím mám jen pozitvní zkušenosti. Doufám, že přijde i to dnes objednané :-))))))

    OdpovědětVymazat
  2. Nooo, tak já mám zatím jen pozitivní zkušenosti, ale stát se to bohužel může. Držím palce, ať výrobek dorazí :-).

    OdpovědětVymazat
  3. na fleru nakupuji hodne casto, zejmena dary, prani.. jeste jsem nemela ani jednu negativni zkusenost.
    Byt vami, tak si to nenecham pro sebe a napisi spatne hodnoceni, je to jedina moznost, jak se branit a varovat ostatni.

    OdpovědětVymazat
  4. taky nemám špatné, jáí tedy Mimibazar hodně...copak jsi to objednala?

    OdpovědětVymazat
  5. Jej, Aranelko, to čučím :-o Já přes Fler nakupuju často a ráda...a zatím jsem byla nesmírně spokojená. Přeju, ať příště (pokud budeš mít sílu na příště) natrefíš na takové prodejce co já!

    OdpovědětVymazat