neděle 9. října 2011

Mapping

Už minulou sobotu jsme měli v plánu tuhle jedinečnou podívanou.
Počasí bylo vlídné...pozdněbabské. Jenže na mě skočila jakási nemoc, horečky a pořádný buchcák. Drželo mě to celý týden, což se zpětně odráželo na mé náladě. Na náladě se odráželi i další skutečnosti, které ovlivňují naše životy i životy našich blízkých. I se nám chtělo hodně bojovat za práva naše i jiných ale rozum velil nechat horké hlavy vychladnout.
Život někdy není jednoduchý i když jste slušný člověk a všemožně se snažíte...protože se snažíte jak můžete vy a ne tak, jak by si vaše snažení představovali jiní.
Inu blbá nálada a tzv. tečku mi dala moje kadeřnice, páč mám na hlavě něco... co jstem opravdu ale opravdu nechtěla. A ani s tím bohužel nemůžu nic udělat jen čekat...zhruba půl roku.

Na "staromáku" před zahájením mappingu probíhal Mezinárodní den kuchařů. Chytli jsme už jen konec...hrála kapela Strahov a tanečnice tančili u tyče :oD připadalo mi, že to nepatří zrovna sem ale jelikož jsem gymnastické kopyto a šplh o tyči mi dělal vždy nemalé potíže, musím uznat, že tanečnice byly znalé svého řemesla...a to dokonale.

Mapping je vlastně počítačová animace. V Praze na staroměstkou věž se promítá historie oroloje. Trošku jsem doufala, že ošklivé počasí odradí obyvatele a návštěvníky a nebude tak plno ale lidí bylo hojně. Pokud jste ještě tuto nádhernou (zdarma) vizualizaci neviděli, máte šanci ještě příští sobotu od 20 hod. , trvá něco málo přes 10min ale i tak to stojí za to.

















Posted by Picasa

1 komentář: