pondělí 17. října 2011

Barování v říjnu....


...mělo opět šťastné datum....nebo takhle ....letošní Barování má (náhodou) datumy konání shodné s datumy našich narozenin....
...zatím co v květnu jsem si oslavila svoje kulatiny v MB já, tak nyní v říjnu slavil můj muž ....no a my samosebou s ním ....:o)


Pořadem provázel potomek slavných předků, herec...komik....Ulicový Otík....a pro nás Barovníčky ...především miláček večera ...Filip Rajmont :o)

Sandra Nováková....herečka, zpěvačka, zakladatelka a ředitelka :o)
Nejmladší účastnice "Craysy Áňa"


Recepční....pěkně to rozbalila :o)
...těhulky....Lucia Šoralová....
...a Jitka Čadek Čvančarová ....(snad je to nové jméno správně:o) ).... obě zpívaly nádherně....
...Jitka za doprovodu Ondry Brzobohatého slovenský retrohit "V dolinách" , kterou v originálu zpíval Karol Duchoň.

Petr Zimák...stálý Bařmeník....bubeník :o)

Ali Amiri a jeho pohádkové písničky z daleké Perzie.....
Ben Cristovao.....jeho text byl podroben Filipově kritice...ale "Bene, klid...zpomal"...ono jsou i horší ...asi :o)
...čím dál lepší...Michal Skořepa.....
...Bára Poláková si na večer přizvala kamaráda...herce a bubeníka :o) .... Martina Pisaříka....
...dále stálice Barování....Honza Nedvěd....rádi slýcháme, že ten lepší...i když....i když "U stánku" známe všichni :oD....


...Jan Karez a jeho "pecka"....v podobě krásné, snědé zpěvačky s nádherným hlasem....a to mám ráda....
...Ondra Brzobohatý ....stálý barovník, který zvykne doprovázet sebe tak i jiné zpěváky...

...jako tento večer se zapojil k seskupení "Last Minute"....o vzniku kapely vtipkoval...prý obešel Smíchov a Žižkov a sebral pár cikánů :oD...od první chvíle jsem měla pocit, že tihle lidé hrají léta...během večera si s nimi zaspívala Lucia Šoralová i Věra Nerušilová....

Říjnové Barování bylo jedinečné....




Posted by Picasa

5 komentářů:

  1. ÚŽASNÉ, ÚŽASNÉ fotky a koláže!!!

    narozeniny jste oslavili báječně. Dodatečně gratulace z Hané :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tvoje barování fotografické je taky jedinečné!!

    OdpovědětVymazat
  3. A víš že jsem si nedávno na tu písničku V dolinách vzpoměla a broukala jsem si jí celý den? A teď jsem si jí zas připoměla cestou na ranč, když jsme tam sjížděli dolů z Tišnova a ty kopečky tam nad náma....a nádherná modrá obloha....Jo, a co říkáš té mé idei? Šla bys do toho?

    OdpovědětVymazat
  4. Jo a víš co mám strašně ráda na tvých článcích? Jak málo slovy dokážeš strašně moc říct...to ti závidím :-)

    OdpovědětVymazat