středa 12. října 2011

Hlídala jsem sousedky....


...a říkala jsem si, že je nebudu fotit. Jejich maminka totiž fotí moc krásně ...no a vlastně pořád :o)....jenže, nějak mi do záběru přitančily, Káčka jedny :o)

Zkoumali jsme na Chvalech novou dřevosochu...začíná mít konkrétní podobu.... a opravdu se zdá, že jakási kytka bude vytvořena z různých zvířecích končetin.

Hláška dne ...."Holčičky dávejte pozor ať neupadnete!"...K+K"áno my víme teto, tady upadla naše maminka a bolela ji zádička"...Kristýnka "a teto, taky šme potkali štarou ženu a křičela, še taky upadla"

Dnešní den byl ve znamení nadstandartních sousedských vztahů...to jedna (štará) sousedka ohlídá ve dne děti a druhá sousedka večer Holynky :oD


7 komentářů:

  1. sousedská výpomoc, že? :-) kus za kus ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Není nad nadstandartní sousedské vztahy. V dobrém vám je závidím!

    OdpovědětVymazat
  3. To je strasne fajn, mit takove dobre sousedske vztahy. V dobrem zavidim...

    OdpovědětVymazat
  4. Mám jen jedny sousedy a ti stojí za prd. Ale mám jednu dobrou kamarádku. Když je mi ouvej, tak pomůže a naopak. Tak mě napadá, že jsme se dlouho neslyšely, jdu jí zavolat, jen tak. Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné sousedské vztahy jsou prima.

    OdpovědětVymazat
  6. takové sousedy bych hned brala :)

    OdpovědětVymazat
  7. no holky, jestli to nebude tím, že jste obě kouzelné sousedky...škoda že nejsem třetí do páru:-)))To je blbost,co:-)

    OdpovědětVymazat