úterý 31. května 2011

Shopování se Ženou....

...a malé posezení v kavárně rušného nákupního centra....občerstvení nepatřilo k těm levným ale zato množstvím obsluhující personál nešetřil...ani úsměvem....latté i muffin obřích rozměrů i nám vyloudil úsměv na tváři ...a jak jsme si pochutnaly :o)
...byla to světlá chvilka v tomto týdnu....jak já si toho považuju....mít ve své dospělé dceři přítelkyni..tak dobře mě znáš :o).....povídat si a s důverou rozebírat i vážné témata, vzájemě se podržet ...podpořit...a taky si udělat radost novými hadříky....snad se ti opět povede udělat si čas ...budu se těšit :o)

4 komentáře:

  1. :-) doufám, že si takový skvost taky vypěstuju!! ;-) Musíme trénovat!!

    OdpovědětVymazat
  2. Wlči, ty určitě !!!...pravda, dá se i trénovat :o)

    OdpovědětVymazat
  3. viz. Wlčice :), jinak nový hadříky mě děsí..oblíkám se stylem "co se namane" už tak dlouho, že se citím v obchodě s oblečením bezradně. Závidím všem ženám, co do podobného shopu vklouznou a můžou říct..tak tahle šálička..blůzička by se mi šikla k tomuhle a onomu. Snad to u mě bude taky časem jinak...musí :).

    OdpovědětVymazat
  4. tak to já nemám taky, jako mija..a taky bych si přála, mít přítelkyni..já to měla..ale te´d už máma stárne a budu sní muset jako s dítětem..............tak užívej,. dokud tě Ivča bere jako partnera a ne stařenku:-) Ale smích, víš že tě miluju...

    OdpovědětVymazat