úterý 17. května 2011

Něco jsem si moc přála....

...jenže stařičkému rádiu došla šťáva....a protože takové ty novoty Maruška ovládat neumí.... Pepa hbitě odpojí a opět přiletuje drátky k nové baterii a je dobře....
... kéž by se tak snadno dala opravit duše...nebývá to tak jednoduché...situace žádá odbornou péči ....vhodné léky....a dostatek času a trpělivostiiiii na obou stranách...
...než se seběhly události dosti nelichotivé ale nevyhnutelné.....a následně byla určena diagnóza a po zdlouhavých vyšetřeních a kontrolách nastavena správna medikace...pravda, " němec" Marušce bere věci osobní věci a nutí zapomínat co se děje v její krátké paměti.... ale Maruška již dávno není ta vnitřně nespokojená haštěřivá ženská, která svými slovními výpady trápila sebe i okolí...
...je z ní milá dáma, která je smutná když k nehrajícímu rádiu se ještě přestěhuje její kamarádka o patro výš....pro našince brnkačka...pro Marušku ztráta, se kterou se bude delší dobu smiřovat...

...držela jsem ji za ruku a pokoušeli jsme se s Pepou zlepšit její smutnou náladu...mým jahodovým tiramisu....vzpomínkami na hezké chvíle starých časů....na Jugošku...moře.... na dobu kdy děti i vnoučata byly opravdovými dětmi....k lepší náladě maličko přispěl i ibišek, který stařenkám vykvetl na chodbě....a chystaná rodinná oslava ...pobavila ji i moje padesátka :o)

... "a kolik bude letos mě Liduško ?" ptá se mě Maruška...."devadesát mami" ...."no to je hrozný, tolik let :oD...to už jsem stará bába" ....pobavila sama sebe nakonec....
Cestou domů jsem si uvědomila, že to co jsem si dnes mooooc přála, nemám.....
....jenže, to co jsem si mooooc přála už kdysi dávno.... a při vší snaze se mi toho nedostávalo .... mám dnes ....já mám hodnou a milou tchyni :o)

malá doouška
...a v takových chvílích se mi chce věřit, že přeci jenom tam nahoře... "někdo" bude ...."někdo", kdo nám do našich životů tak nějak kecá....a míním, že ten "někdo" bude mít zcela jistě obrovský smysl pro humor :oD

9 komentářů:

  1. Aranelko, po precteni tveho clanku mam v krku knedlik a nejak spatne vidim na obrazovku. Krasne napsalo, krasne nafoceno, co rict, cas nekdy veci vyresi/zmeni sam, nekdy k lepsimu jindy k horsimu. Taky mam pocit, ze tam nahore nekdo je, ale jeho humor je nekdy dost anglicky (cerny). Preji krasne odpoledne, Katerina

    OdpovědětVymazat
  2. Jak je všechno křehké... Aranelko, to víš že někdo tam někde určitě je... Ač já sama nevěřící, přesto v něj ve skrytu duše doufám... Zdvižený prst věčnosti. Krásně jsi napsala - s citem, přiblížením! Sílu Tobě i Pepovi, nebude to jednoduché. Maruška ať neztratí svůj svět... pro ni v tuto chvíli právě ten SVŮJ. Však asi víš.
    Marionneta

    OdpovědětVymazat
  3. Šťastná to žena! Krásné smíření se stářím, osudem i životem.
    Krásný máj :o) V.

    OdpovědětVymazat
  4. Aranelko, smutné řádky co tu čtu, ale je to lidského života běh. Ty jsi krásná duše a ta tvoje vnitřní krása se ti zračí i ve tváři. Teď Ti tedy přeji já k Tvým narozeninám, zdraví, lásku a pohodu, je mi ctí, že jsem Tě poznala. Děkuji za přátelství a podporu, Tvoje Radka

    OdpovědětVymazat
  5. Taky mě napadlo slovo smíření, moc pěkně jsi to napsala...

    OdpovědětVymazat
  6. je mi z toho smutno, ale některý běh událostí změnit nejde..
    je báječné, že se máte navzájem..

    OdpovědětVymazat
  7. Aranelko téma stáří se mě dotýká a v tvém podání to jde rovnou "na střed". Život je jen náhoda nebo něco mnohem......VÍC-tušíš to správně.

    OdpovědětVymazat
  8. ...ano rovnou jsem měla napsat,že cestou už TAM jsem se SMÍŘILA s tím, že to co jsem mooooc chtěla mít nebudu...cítím smíření ...v různých podobách. Moc Vám děkuji za překrásné komenty...mějte krásné dny :o)

    OdpovědětVymazat