neděle 8. května 2011

Odměna za mínus .... Mišelíne

... za jaké mínus ? ...přece -37 kg.

Pepa moji neutuchající vůli v boji s Mišelínem ocenil krásnou košilí....jj slýchám od svého muže - podporovače- povzbudivá slova a cítím velikou podporu.....
....ke košili prý zbývá pořídit jen ty Levisky :oD....
...mimochodem jsem si je včera v Letňanech zkoušela....jsem ještě neustále v příjemném šoku.... pro znalce této značky....jsem šáhla po velikosti 32/32.... ale vážení v pohodě se nasoukám do 30/32...mám radost převelikou...ještě se rozloučit s tou příšernou sumou, za kterou se táto značka dá pořídit....no ale když jsem si to slíbila...a navíc se mílovými kroky blíží den D.... moje půlstoleté narozeniny...zřejmě na tomto poli není co řešit....řeším jenom barvu a střih.

P.S. jestli jsem zhubla "já" ...zhubnete i vy....a kdybych si já dala rovnou za cíl zhubnout - 37kg...neustála bych to .....mým cílem bylo dát dolů co nejvíce tuků ...ale jejích tíha se dá měřit max.výši deseti kil....a dalšími a dalšími...kilečky....
... a jestli se Vám zdá, že mám vyhráno, že jsem dala Mišelínovi pěkně na pr.el, věztě že to tak není..jednoduše....tento boj nikdy neskončí....snad jen ten s hubnutím (k max. spokojenosti zbývá 2-4kg) ....ten o udržení váhy pokračuje ....jak dlouho? ...no přece pro zbytek mého života....

16 komentářů:

  1. Co k tomu dodat? Obdiv za kila dole, za pana Pepu - ne každý má doma takovou skvělou oporu. A ostatní slova, především v PS jsou jen pravda a nic než pravda.Košile je nádherná, zrovna jsem po takové pokukovala,až se i já rozloučím alespoň s částí svého Mišelína. A ty kalhoty si kup, za to číslo co je pryč si je rozhodně zasloužíš ").

    OdpovědětVymazat
  2. Tichá závist...ale v dobrém!

    OdpovědětVymazat
  3. Jste neskutečná!!
    Jen si jen kupte, kdo by si je zasloužil víc :)

    OdpovědětVymazat
  4. Aranel, tak to te obdivuji. A jsi muj vzor, dneska jsem se do toho pustila taky. Me staci 10 kg, ale bude to tvrde (opravdu rada jim). Kosile je uzasna. Krasny den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  5. Super!!!
    Máte můj velký obdiv!!!
    Přeji krásný den.
    Petra

    OdpovědětVymazat
  6. Aranel, klobouk dolů!!! Jsi skvělá a k té košili... jedině Levisky :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Lidu, jsi fakt skvělá a moc gratuluju a hlavně M-O-C děkuju.

    Za co? Za to, že jsem díky tobě od Novýho roku nakrmila "svýho" Mišelína už 11 kg :-) A to naprosto bezbolestně a minulej týden jsem se komplet nově oblíkla. Taky odměna :-)

    Mmch, ta košile je naprosto úžasná a s Leviskama ti to bude nebezpečně slušet. Ať si pan Pepa připraví nějakou zbraň :-))

    OdpovědětVymazat
  8. budu se opakovat, když napíšu, že máš můj veliký obdiv!! Sluší ti to velice- je vidět, že nastolený životní styl je to pravé!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Aranel, gratuluju. Jste skvělá, fakt, to je obdivuhodné.

    OdpovědětVymazat
  10. Aranelko, gratulace, obdiv... vše napsané přede mnou. Pěkné dny! Marionneta

    OdpovědětVymazat
  11. Jo, to znám, také pořád bojuji:-) Sem ale chci napsat gratulaci a že odměna za Mišelína je krásná, slušivá:-) A držím palce v udržovací fázi, ta je asi nejhorší. Hezký den a velký obdiv:-)

    OdpovědětVymazat
  12. Páni, obdivuju a smekám! Košile je krásná a v džínách ti to bude seknout! J´é, kéž bych takhe zabodovoala i já!:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Milé dámy, moc vám všem děkuji...snad vydržím a ustojím nejen ty hodovní ale i všední dny a se ctí váhu udržím...pravda, dalo to dost práce a odříkání ...jenže narostlo kousek sebevědomí a to by v opačném případě šupajdilo hodně dolů. Přeji vám všem sluníčkové dny pevné zdraví :o)

    OdpovědětVymazat
  14. -37kg? MAZEEEC... JÁ MÁM DOLE ZATÍM 20 A 10 JEŠTĚ POTŘEBUJU SUNDAT.
    JSI MÁ INSPIRACE, DÍKY :)

    OdpovědětVymazat