neděle 22. května 2011

Děkuji....

...Pepovi, dětem a přátelům za květiny a dárky ....oslava byla povedená a já budu mít díky vám krásné vzpomínky.....







...a těším se někdy příště s Vámi všemi....zvlášť i dohromady :oD

9 komentářů:

  1. I my s beránkem děkujeme, moc jsme si to užili..

    OdpovědětVymazat
  2. Aranel, my děkujeme za pozvání! Bylo to mooc příjemné posezení!! :-))
    ..a těch dobrot! Jen ten párek chyběl k dokonalosti... ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jó, to jsem chtěla....že zbyly párky a pivo...kdyby jste měli cestu kolem stavte se ...dozvučíme oslavu :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Aranel-
    vítej v klubu ....sátníků.....
    Ale nic si z toho nedělej, každý je starý tak, jak se cítí ! A taková babka ještě umí udělat hodně darebačin...jen si vem takovou Jane Fonda :-D
    Měj se pěkně a užívej si květinových darů
    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  5. Dodatečně, za to upřímně, přejeme k narozeninám jen to dobré..

    Lucka a spol. z Hané

    OdpovědětVymazat
  6. Ještě jednou přeju všechno nejlepší! Jsem ráda, že se oslava povedla, kytice jsou nááádherné:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezky se to čte, když na blogu všech zúčastěných je prakticky to samé - jen a jen pohodička. Tak to má být a moc ti to přeju...

    OdpovědětVymazat
  8. Aranelko, i já se přidávám k řadě gratulantů. Přeji Ti zdraví, štěstí a spokojenost. Zůstaň taková, jaká jsi, protože jsi báječná a obdivuhodná.

    OdpovědětVymazat
  9. Tolik něžné květinové krásy jsem už pohromadě dlouho neviděla. Naposledy asi v holandském květinovém parku o 32 hektarech ;-). Paráda. Vivi

    OdpovědětVymazat