sobota 4. června 2011

Sobota se Sofinkou....

...byla příliš krátká. Pepovo zdravotní problémy, které ho trápí celý týden ...bolest páteře způsobená plotýnkou, která se vystrčila o 7 mm ven...moc toho taky nenaspal.... vystřídaly jiné. Neexistující žlučník... je už čtyři roky venku ale jako by najednou byl a pěkně zlobil.

A tak jsme předali Sofinku dříve a jinak ...ne dle plánu a setkali se s nepochopením, bylo za tím viděno cokoliv jiného jen ne Pepovo útrpný výraz ve tváři ...zkroucený držíc se za nateklé bolavé břicho... neustále poříhávání ...vše málo.
Pro mě ale příliš ...vybuchla jsem jako sopka....a počínajíc včerejší sobotou nemám už chuť nic dělat...nikomu hlídat děti, kdo o to nestojí...pomáhat lidem, kteří nemají kosínek citu ...empatie. ....hodlám být sobecká kráva co se stará jen o sebe....aspoň chvilku než se nadechnu





5 komentářů:

  1. Milá Aranelko, asi je něco ve vzduchu.
    Pepy je mi upřímě líto, tyhle bolesti stojí za p.. a s břichem si raději nezahrávat a nechat se vyšetřit. U nás je trochu problém na druhé generační straně. Pro manželovu mamku jsem vyjednala nadstartní ošetření. Jezníme s ní každý měsíc do Phy ( + kontroly v místě bydliště), musíme si brát dovolenou, která bude chybět pro " nás ".Děláme to rádi, jen kdyby to trochu zmírnilo a zpomalilo obtíže. A já se dnes dozvím, že ona není schopná dodržet ani blbé 3 dny klidového režimu, aby se projevil efekt. Taky jsem vybuchla a pravila, že s hraním si na dobytek (rozuměj vola)končím.
    Tak asi tak ... Posílám pohlazení a sluníčkovou energii :).

    OdpovědětVymazat
  2. Aranel,
    Je mi moc líto, že pan Pepa trpí :( i posunutá plotýnka, i ten "neexistující" žlučník, obě dvě bolesti jsou velice náročné :(. Když k tomu ještě přibude v domácnosti dítko na hídání, tak to muselo být ještě o kus méně zvládnutelné :(.
    Nepochopení na straně Sofi rodičů naprosto nechápu :(. Málo kdo má ten luxus, že může dát hlídat svoje dítko... my třeba ne. Zrovna čeáma na babičku, jestli a kdy přijede, bude u nás pár dní, děti jsou nemocné, ven nemůžeme, a babička slíbila přijet po O, no ještě tu není :(, ještě ani nevyjela.. to si nestěžuji, jen konstatuju, že jsou děti nedočkavé.
    Snad bude u vás brzy lépe, každopádně s tím břichem doporučuju někam zajít, pro jistotu ♥
    Držte se oba.
    Míša

    OdpovědětVymazat
  3. Aranelko žlučník mám venku, tuhle bolest znám. Byla jedna z nejhorších. Záchvaty si na rozdíl od porodů pamatuju. Ještě teď mi z nich naskakuje husina. Pepovi přeji rychlou úlevu..tvůj výbuch chňápu..miluješ ho přeci a na rozdíl od jiných je tvoje empatie hlubší než je zvykem. Myslím na vás, aby se věc srovnala..správným směrem!

    OdpovědětVymazat
  4. správně, bu´d! Petr(ex) měl tu plotnu taky 7 mm a bylo to prý na operaci..ale je mu o hodně líp, přestál to výborně!

    OdpovědětVymazat
  5. I JÁ MÁM LETITÉ ZKUŠENOSTI SE ŽLUČNÍKEM A KRUTÝMI BOLESTMI. SNAD SE TO BRZO ZLEPŠÍ...
    HODNĚ ZDRAVÍ VÁM OBĚMA A DOBROU NÁLADU K TOMU :-)

    OdpovědětVymazat