středa 8. června 2011

Barování v červnu....


....bylo dárkem jedním z nejkrásnějších....Wlci a Wlčata moc děkuji ...máte to u mě dobře schovaný...Markéto klidně odhlídám :o)

A kdo nás bavil...zpíval...hrál...tančil...kdo baroval ? znáte je?
































My Way v podání Radka Brzobohatého.....co víc si přát na závěr řekrásného večera.
Já přeji všem účinkujícím krásné léto...naši pani ředitelce ať je pořád krásnější a krásnější ...a že je!!! ...těším se na její šťastnou ruku při výběru hostí...já si totiž vždycky říkám, že ještě jednou a pak už nepůjdu ale zas a znova stojím u dveří Malostranské Besedy...zas čekám.... v břiše šimrání....a opět jsem příjemně překvapována ...a to mě baví ....naschledanou na podzim...
....a nyní šup šup na návštěvu k Wlčici na videíčka a výstižný koment

5 komentářů:

  1. Máš hezké fotky, má milá..tedy až na tu poslední..kdejakého bezdomovce na procházce fotíš:-)

    OdpovědětVymazat
  2. To je přímo fotogejzír. Ani tam nemusím být a mám zážitek z Barování. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Aranelko,to se ti povedlo...netřeba slov,záplava fotek řekla vše !

    OdpovědětVymazat
  4. úžasné fotky!!!!
    atmosféra Barování dýchla na mě :)

    OdpovědětVymazat
  5. Známe je a tiše závidím. :o)
    Moc pěkné a povedené fotky!

    OdpovědětVymazat