sobota 11. června 2011

Kovový regál na balkóně....

...který mi loni koupil Pepa....

...dostal včera brášku........je téměř stejný ale nižší a s největší pravděpodobností na něm budou květináčky s bylinkami


Navštívili jsme v Lysé i švagry. Toník byl zrovna přivezen z lázní, kde hodně rehabilitoval...i hubnul...a náladičku měl výbornou nejen on....
...ale i švagrová Vé, protože už není sama....
Já obdivovala krásně rozkvetlou a voňavou terásku....

...nakonec jsem si kytičku voňavých růží přivezla i domů....


Holynka mi v poslední době ráda lehá u nohou a oddaně mi při tom hledí do očí.... kdoví o čem přemýšlí...miláček můj chlupatej

7 komentářů:

  1. ty stojany jsou super, hned bych takový viděla v budoucnu na té naší pidi terase..

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherný balkon! Tiše závidím :-) A ty psí oči - to je snad to nejkrásnější, co znám.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné stojany, krásné kytičky a úúúžasnej hafánek!

    OdpovědětVymazat
  4. holy je úžasná..a doufám, že to švagrové svědčí:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ze všeho i všech včetně roztomilé pejskové dýchá nádherná pohoda. No a kytičky jsou na svém kouzelném místečku moc krásné.

    OdpovědětVymazat
  6. Aranel- hádej, která barvička mně zaujala na tvém překrásném balkonovém kovostojánku ?
    Moc tě zdravím a dík za komentík. Růžové brýle jsem měla, ale blbě se mi přes ně hledělo :-(
    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  7. Aranel, to jsem ještě já, víš, co jsem měla jako ověřovací heslo při komentíku ?
    DOMETRA.....:-)))))

    OdpovědětVymazat