sobota 19. února 2011

Pomocník a pomocníček

... mi dnes pomáhali.
Úpravu Holynek jsem odkládala nejdřív kvůli Holynčino bolavým zádíčkům. Ruce odbornice Zojky by už opravdu nutně potřebovali. I oblékání svetříčků a bundiček několikrát za den udělá svoje, takže pořád češeme ... češeme...ale dnes jsem mohla v klídkuu vařit a poklízet, měla jsem pomocníka a pomocníčka :o)




Dnes odpoledne jsem přivolávala jaro jak se dá....kdytička kam se podíváš :o)
Velkou a krásnou kytici by si dnes zasloužila i moje dcera , která má dnes narozeniny.


Milá moje "Ženo", přeji ti i blogovou cestou všechno nejlepší ! mám tě moc ráda !!! a toho, že mám v tobě přítelkyni si nesmírně vážím :o) máma

6 komentářů:

  1. Holynky jsou úžasný.
    Tvé dceři-Ženě přeju všechno nej, naše dcera má dneska taky narozeniny, už 26. :-)
    Jaro přivoláváš nádherně, doufám, že tě už brzo vyslyší :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné přivolávání jara! Dceři vše nej nej nej. Moc gratuluji k vašemu krásnému vztahu.

    OdpovědětVymazat
  3. Jaro také přivolávám, žel neumím to tak krásně. A blahopřeji dceři k narozeninám a Vám oběma k hezkému vztahu:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné přáníčko..vše nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  5. A mě začal kvést vánoční kaktus. Tak nevím, jestli rovněž v rámci přivolávání jara...:-).

    Také přeji všechno nejlepší - celé Vaší rodince. Z Vašeho blogu vždycky cítím úžasnou pohodu.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak takovýhle pomocníčky bych taky brala, co dělají a rádi. Jen ta Viki tak nějak vyčesávat nepotřebuje :)A ženě taky všechno nejlepší !

    OdpovědětVymazat